توزیع ۱۲هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس ماکو
کد خبر: 3752647
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

توزیع ۱۲هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس ماکو

گروه اجتماعی - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امروز ۱۱ مهر در سطح مدارس شهرستان با توزیع تعداد ۱۲ هزار پاکت برگزار شد.

توزیع ۱۲هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس ماکو

محمد محمدنژاد رئیس کمیته امداد امام ‌خمینی(ره) ماکو در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی از برگزاری جشن عاطفه‌ها که در شهرستان ماکو خبر داد و گفت: این جشن مرهون و برگرفته از تعالیم الهی است که هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق را دنبال میکند.

وی کمک به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان را یک وظیفه شرعی و انسانی ابراز کرد و افزود: این جشن و همایش ملی، نوای دلنشین مهرورزی و جشن پاشیدن بذر امید بر دلهاست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو تصریح کرد: انسان واقعی کسی است که به فکر هم‌نوعان خود باشد و رنج آنها را همانند درد و رنج خود بداند.

وی تاکید کرد: همه دانش‌آموزان عزیز شهرستان کمک‌های خود را در قالب پاکت‌های پخش‌شده در جشن عاطفه‌ها جمع کردند که هم اکنون در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته‌است تا ما بین نیازمندان واقعی توزیع شود.

محمدنژاد جشن عاطفه‌ها را یک برنامه اجتماعی - تربیتی عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان از نزدیک با فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی آشنا می‌شوند و در این میدان برای ابراز دوستی‌های خالصانه که با همت و غیرت خودشان به نمایش گذاشته می‌شود درس زندگی فی سبیل الله را فرامی‌گیرند.

وی گفت: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار لبخند مهر بسته به مهر شما همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که مرحله اول در ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه در محل پایگاه های کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و مصلی‌های نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار گردید که مرحله دوم نیز امروز ۱۱ مهر در سطح مدارس شهرستان با توزیع تعداد ۱۲ هزار پاکت برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) ماکو تصریح کرد: امروز شاهد نواختن زنگ عاطفه‌ها توسط مسئولین محترم شهرستان هستیم، جشنی که میزان، مهربانی مردم خواهد بود.

وی همچنین بر نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در تلقین لذت بخشش و مهرورزی به والدین کودکان و دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: قطره‌قطره بخشش‌ها، دریایی از عشق و امید را در دل‌ها جاری خواهد ساخت.
انتهای پیام

captcha