تروریست‌ها در مقابل تفکر بسیجی ناکام می‌مانند
کد خبر: 3752733
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تروریست‌ها در مقابل تفکر بسیجی ناکام می‌مانند

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفکر بسیجی در مقابل خیانت‌های بیگانه، وجود داشته و تروریست‌های دست پروده آمریکا و استکبار را ناکام کرده است.

تروریست‌ها در مقابل تفکر بسیجی ناکام می‌مانند

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز 12 مهرجاری در رزمايش اقتدار عاشورایی سپاهيان حضرت محمد رسول الله (ص)، گفت: تفکر بسیجی در مقابل خیانت‌های بیگانه، وجود داشته و تروریست‌های دست پروده آمریکا و استکبار را ناکام کرده است.

عبادی گفت: استعمار غرب با نفوذ فرهنگی و انواع مفاسد و توسعه موادمخدر و ایجاد تفرقه برای حکومت و سلطه بر ایران تلاش کرد، اما با مانع قیام بنیانگذار جمهوری اسلامی و ملت ایران مواجه شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های استکبار تنها برای قاره آمریکا نبود، بلکه در خاورمیانه ورود کرده و بر اساس طرحشان، فلسطین را اشغال کردند، اظهارکرد: آمریکا در فلطسین با مقاومت ۷۰ ساله مردم رو به رو شد و امروز مردم فلسطین در بدترین شرایط مردانه مقاومت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شناخت جریان استعمار که بزرگترین آفت جهان بشری است برهرانسان بابصیرتی لازم است، اظهارکرد: استعمارگران برای نفوذ از طریق مسائل سیاسی، اقتصادی، تبلیعاتی، فرهنگی و اعتقادی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

عبادی ادامه داد: حضور امروز بسیجیان در کشور به آن‌ها درس تازه‌ای می‌دهد که بدانند در مقابل چه انسان‌هایی ایستاده‌اند و اراده مردم ایران در مقابل آن‌ها پیروز است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در موضع شکست قرار گرفته و تمام طرح و نقشه‌هایش شکست خورده است، یادآورشد: حضور میلیونی بسیجیان در سراسر ایران درس تازه‌ای به دشمنان می‌دهد که حواس خود را جمع کنند که در مقابل اراده چه انسان‌های قوی و باایمانی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

captcha