دوره آموزشی شهید دیالمه منطقه غرب کشور به میزبانی همدان برگزار شد
کد خبر: 3753300
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

دوره آموزشی شهید دیالمه منطقه غرب کشور به میزبانی همدان برگزار شد

گروه فرهنگی- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: دوره‌ شهید دیالمه منطقه‌های غرب کشور با حضور ۷۰ نفر از برادران و خواهران برگزیده بسیج‌ دانشجویی به میزبانی همدان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از خبرگزاری دانشجو جواد عباسی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دوره‌ی شهید دیالمه منطقه‌های غرب کشور از ۱۰ تا ۱۳ مهر ماه به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان برگزار شد.
عباسی با بیان اینکه طی این دوره ۷۰ نفر از برادران و خواهران برگزیده بسیج‌ دانشجویی استان‌های غرب کشور شرکت داشتند، افزود: از ویژگی‌های این دوره این است که علاوه بر مطرح شدن مسائل تئوری، روش اجرایی کردن آموزه‌های کلاس‌ها نیز آموزش داده شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: در این دوره‌ فشرده و نخبه پرور، کلاس‌ها و کارگاه‌هایی تحت عناوین انقلاب اسلامی، جنگ اقتصادی، جریانشناسی احزاب، نقش آفرینی رسانه برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه از بین شرکت کنندگان نفرات برگزیده برای شرکت در دوره‌ کشوری انتخاب می شوند، اظهار داشت: با همکاری معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان همدان در این دوره از اساتید و متخصصین کشوری و استانی جهت استفاده در کلاس‌ها و کارگاه‌ها استفاده شد.
انتهای پیام

captcha