شرکت ۱۲۸ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در شورای دانش‌آموزی
کد خبر: 3753426
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

شرکت ۱۲۸ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در شورای دانش‌آموزی

گروه اجتماعی - سرپرست آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: بیش از ۱۲۸ هزار دانش‌آموز استان واجد شرایط شرکت در شورای دانش‌آموزی می‌باشند.

شرکت بیش از 128هزار دانش آموز خراسان شمالی در شورای دانش آموزی

عباس سعیدی، سرپرست آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌ شمالی، اظهار کرد: دانش‌آموزان سوم تا ششم مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که در مجموع 128هزار و 200 دانش‌آموز در استان حق مشارکت در انتخابات را دارند.
وی با بیان اینکه بیست و یکمین انتخابات شورای دانش آموزی اول آبان همزمان با سراسر کشور در مدارس استان برگزار می‌شود، این انتخابات راس ساعت 8:30 در نوبت صبح و راس ساعت 14 در نوبت عصر در یک هزار و 884 آموزشگاه استان برگزارخواهد شد.
سعیدی با اشاره به اینکه در پایان انتخابات: 9 هزارو 420 دانش‌آموز استان به عنوان منتخب شورا برگزیده می‌شوند، گفت: باید سعی کنیم مشارکت دانش‌آموزان در امور مدارس پر رنگ‌تر از گذشته باشد تا دانش‌آموزان در آینده مسئولیت‌های مهم کشور را برعهده بگیرند.
وی با بیان اینکه اولین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در سال 79 برگزار شد، خاطرنشان کرد: تقویت خود باوری، تمرین مشارکت جویی، تکریم عملی شخصیت دانش‌آموزان، تحکیم آموزه‌های سیاسی اجتماعی از اهداف شورای دانش‌آموزی است.

captcha