اعزام گروهی از آتشنشانان به مؤسسه فاطمه الزهرا(س) بم+ عکس
کد خبر: 3753701
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

اعزام گروهی از آتشنشانان به مؤسسه فاطمه الزهرا(س) بم+ عکس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل مؤسسه فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: گروهی از آتش‌نشانان استان را به پیش‌دبستانی دخترانه علم‌الهدی که تحت نظارت مؤسسه است، دعوت کردیم تا نحوه اطفای حریق و استفاده از کپسول آتش‌نشانی را به کودکان آموزش دهند.

فاطمه توکلی‌نژاد، مدیرعامل مؤسسه فاطمه الزهرا(س) و شعبه یک و دو جامعه القرآن شهرستان بم در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: بر اساس پیگیری و برنامه‌ریزی‌های گذشته، این مرکز قرآنی موفق شد گروهی از آتش‌نشانان استان را به  پیش‌دبستانی دخترانه علم‌الهدی که تحت نظارت مؤسسه است دعوت کند تا نحوه اطفای حریق و استفاده از کپسول آتش‌نشانی را به کودکان آموزش دهند.

مدیر مدرسه علم‌الهدی ادامه داد: این برنامه به منظور روز آتش‌نشانی و با هدف آشنایی کودکان با این حرفه صبح امروز یک‌شنبه 15 مهرماه در پیش‌دبستانی دخترانه علم‌الهدی برگزار شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) در سال ۸۶ در بلوار معلم، انتهای معلم چهارم آغاز به کار کرد و شعبه یک مؤسسه جامعة‌القرآن نیز در سال ۸۳ در بلوار امام خمینی(ره)، کوچه سوم و شعبه دوم نیز در خیابان پاسداران، خیابان فاطمی فعالیت قرآنی خود را آغاز کردند.

انتهای پیام

captcha