استقبال جوانان از کتاب تحسین شده از سوی مقام معظم رهبری
کد خبر: 3753730
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

استقبال جوانان از کتاب تحسین شده از سوی مقام معظم رهبری

گروه ادب ــ جشن امضای اثر تحسین شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «یادت باشد» عصر امروز در ترنجستان سروش با استقبال جوانان همراه شد.

استقبال جوانان از کتاب تحسین شده مقام معظم رهبری

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ جشن امضای کتاب «یادت باشد» عصر امروز، یکشنبه 15 مهرماه با حضور محمدرسول ملاحسنی نویسنده و جمعی از مخاطبان جوان در ترنجستان سروش برگزار شد. نخستین چاپ این کتاب اسفندماه ۹۶ با شمارگان 1500 نسخه از سوی نشر شهید کاظمی راهی بازار نشر شد و در مدت کمتر از هفت ماه به چاپ بیست و سوم رسید.
ملاحسنی که با تأخیر نیم ساعته به ترنجستان رسید، با استقبال جوانانی مواجه شد که از ساعتی قبل کتاب را خریداری کرده و منتظر نویسنده بودند.
نویسنده در ابتدای جشن امضای کتاب عنوان کرد: چند توصیه به جامعه ایران دارم؛ اول اینکه این کتاب را به‌عنوان یک حرکت فرهنگی و درس زندگی نگاه کنند. تأکید من، به عنوان نویسنده کتاب این است که در انتها به درس زندگی برسیم. از بازخورد نظرات مخاطبان نیز به این نتیجه رسیدیم که این کتاب علاوه بر یک اثر عاشقانه و درام امروزی، یک درس زندگی است.
استقبال جوانان از کتاب تحسین شده مقام معظم رهبری
وی افزود: زندگی شهدای مدافع حرم به زندگی ما بسیار نزدیک است، آن‌ها متعلق به 100 یا 200 سال پیش نبودند. این کتاب داستان و قصه رباب‌های سرزمین‌مان است. امیدوارم شرمنده شهدا، همسرانشان و خانواده‌های آنها نباشیم و طوری رفتار کنیم که بتوانیم ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

این نویسنده در ادامه بیان کرد: یک سری آدم‌ها در اوج گمنامی، بالاترین درجه ایثار را نشان دادند، برخی مانند شهید حمید سیاهکالی اسمشان برجسته و پررنگ می‌شود و ما آنها را می‌بینیم. در همان شب شهادت شهید سیاهکالی، دو شهید دیگر هم داشتیم که حتی پیکرشان هم بازنگشت. این اوج ایثار و ازخودگذشتگی آنها است و این درس بزرگی برای ما است که در کنار همه روزمرگی‌های خود، این نگاه را در زندگی خود داشته باشیم.
ملاحسنی بیان کرد: نگاه متعالی شهدا به زندگی مانند داستان زندگی شهید سیاهکالی در این کتاب بسیار ارزشمند است. آنها مراقبه‌هایی در زندگی داشتند که سبب شد خداوند این راه را در مسیر زندگی آنها قرار دهد.

استقبال جوانان از کتاب تحسین شده مقام معظم رهبری
کتاب «یادت باشد» روایت عاشقانه‌ای از زندگی شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی به روایت همسر شهید است که به قلم محمدرسول ملاحسنی نوشته شده و از سوی انتشارات شهید کاظمی در بازار کتاب عرضه می‌شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha