کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی خراسان‌جنوبی به عتبات عالیات اعزام می‌شود
کد خبر: 3753889
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
به‌همت جمعیت جوانان سرزمین خورشید؛

کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی خراسان‌جنوبی به عتبات عالیات اعزام می‌شود

گروه معارف - مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان‌جنوبی گفت: جمعیت جوانان سرزمین خورشید از ۱۲ سال گذشته در خراسان‌جنوبی تاسیس شده و برای ششمین سال متوالی اقدام به اعزام کاروان پیاده اربعین حسینی می‌کند.

اعزام کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی خراسان‌جنوبی به عتبات عالیات

حامد عرب‌زاده، مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جمعیت جوانان سرزمین خورشید استان برای ششمین سال متوالی کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی را به عتبات عالیات اعزام می‌کند.
وی ادامه داد: این کاروان 100 نفره توسط دو دستگاه اتوبوس از بیرجند و فردوس از 28 مهرماه امسال اعزام می‌شوند و 12 آبان ماه امسال نیز برگشت آن‌ها به استان خواهد بود.
مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خروج کاروان اربعین حسینی از مرز مهران در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین این کاروان برای زیارت از شهرهای قم، جمکران، نجف، کربلا، کاظمین و سامرا نیز گذر می‌کند.
عرب زاده با اشاره به هزینه کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی، تصریح کرد: هزینه این کاروان به همراه صدور ویزا به ازای هر نفر یک میلیون و 200 هزار تومان است.
وی ادامه داد: جمعیت جوانان سرزمین خورشید از 12 سال گذشته در خراسان‌جنوبی تاسیس شده و برای ششمین سال متوالی اقدام به اعزام کاروان پیاده اربعین حسینی می‌کند.
مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تنها آقایان توسط کاروان جمعیت جوانان سرزمین خورشید به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شدند اما در سال جاری برای نخستین بار اعزام به صورت خانوادگی انجام می‌شود.
عرب زاده اظهار کرد: همچنین کوله پشتی برای تسهیل در هزینه‌های زائران با قیمت مناسب در محل دفتر جمعیت جوانان سرزمین خورشید استان عرضه می‌شود.
وی یادآور شد: هم‌استانی‌ها برای ثبت‌نام در این کاروان می‌توانند به دفتر جمعیت جوانان سرزمین خورشید استان واقع حد فاصل میدان ابوذر و خیابان طالقانی یک مراجعه و یا با شماره 05632232000 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha