شناسایی ۷۸۱ بیمار صعب‌العلاج نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3754014
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

شناسایی ۷۸۱ بیمار صعب‌العلاج نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ ۱۱۹ بیمار خاص و ۷۸۱ بیمار صعب‌العلاج از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند می‌شوند.

شناسایی ۷۸۱ بیمار صعب‌العلاج نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 16 مهرماه اظهار کرد: یکی از راهکارهای این نهاد در حمایت از مددجویان ارائه خدمات درمانی بوده که در نیمه نخست امسال یک میلیارد و 250 میلیون تومان در سرفصل بیمه خدمات درمانی و خدمات ویژه درمانی از جمله فرانشیز بستری، پاراکلینیک، دارو، هزینه نگهداری در منزل برای مددجویان این نهاد هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه بیمه پایه کمیته امداد برای مددجویان ساکن شهرهای با جمعیت بیش از 20 هزار نفر اجرا می‌شود، عنوان کرد: مددجویان ساکن در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر از خدمات بیمه سلامت روستائیان و عشایر بهره‌مند هستند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: 10 هزار و 176 نفر از مددجویان شهری دارای کارت بیمه کمیته امداد بوده که درمجموع 477 میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون برای این افراد هزینه شده است.
محبی با اشاره به ارائه خدمات ویژه درمانی به مددجویان تحت حمایت، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 775 میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی به پنج هزار و 174 نفر از مددجویان در زمینه‌های ایاب و ذهاب، فرانشیز بستری، دارو، آزمایشگاه، رادیولوژی و نگهداری در منزل سالمندان پرداخت‌شده است.
وی با بیان اینکه 82 مرکز طرف قرارداد با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است، ادامه داد: این مراکز شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، پزشکان عمومی و متخصص، آزمایشگاه، درمانگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد، ابراز کرد: 119 بیمار خاص و 781 بیمار صعب‌العلاج از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند بوده که از این بیماران 240 نفر بستری در منزل هستند.
محبی با اشاره به هزینه‌های سنگین بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، یادآور شد: از نیکوکاران دعوت می‌کنیم با کمک‌های خود کمیته امداد را در زمینه کمک به درمان این بیماران نیازمند یاری کنند.
انتهای پیام

captcha