15 نمازخانه برای برپایی نماز جماعت در مرز بین‌المللی شلمچه جانمایی شدند
کد خبر: 3754829
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

15 نمازخانه برای برپایی نماز جماعت در مرز بین‌المللی شلمچه جانمایی شدند

گروه اجتماعی ـ مسئول کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین حسینی خرمشهر گفت: بیش از 15 نمازخانه در طول مسیر 10 کیلومتری مرز بین‌المللی شلمچه با احتساب هر موقعیت دو نمازخانه و دو امام جماعت به‌منظور برگزاری نماز جماعت جانمایی شدند.

حجت‌الاسلام عادل رویوران مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: امسال کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین حسینی خرمشهر به سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان واگذارشده بر همین اساس برنامه‌ریزی‌های منسجمی به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه انجام‌شده است.

وی افزود: جانمایی 15 نمازخانه، هر موقعیت دو نمازخانه همچنین دعوت درخواست بیش از 30 مبلغ برای برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات و پرسش‌های دینی و اعتقادی زائران در طول مسیر 10 کیلومتری مرز بین‌المللی شلمچه بخشی از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای خدمات‌رسانی فرهنگی و آموزشی به زائران اربعین حسینی است.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین حسینی خرمشهر گفت: ترویج استفاده از سامانه راهنمای زائر با توجه به جامع و کامل بودن این سامانه درزمینهٔ راهنمایی زائران در مسیر زیارت اربعین حسینی همچنین ساماندهی پویش‌های فرهنگی و آموزشی مردمی نیز از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این کمیته به شمار می‌آید.

وی همچنین با اشاره به برپایی سالانه نمایشگاه جامع اربعین حسینی در مرز شلمچه، بیان کرد: این نمایشگاه امسال نیز در قالب بزرگ‌تر و جامع‌تر و محتوایی‌تر در مرز شلمچه برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha