کتاب روزنامه عاشورا ثمره برآورده شدن حاجت است
کد خبر: 3754973
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

کتاب روزنامه عاشورا ثمره برآورده شدن حاجت است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مولف کتاب روزنامه عاشورا گفت: این کتاب ثمره یک نذر برای طلب شفای بیماری اینجانب، از امام حسین (ع) و برآورده شدن آن است.

کتاب روزنامه عاشورا ثمره برآورده شدن حاجت است

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله هادی نجفی، مولف کتاب «روزنامه عاشورا»، در آیین رونمایی از این کتاب که امروز پنجشنبه 19 مهرماه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بنده و آقای جهانبخش، مترجم کتاب روزنامه عاشورا، تا به حال سه کار مشترک با هم انجام داده‌ایم. اولین کار 40 حدیث امام زمان (ع) بود، دومین آن 40 حدیث از امیرالمومنین (ع) که ایشان با نام «از چشمه خورشید» آن را ترجمه کردند و سومین کار هم همین کتاب روزنامه روزنامه عاشورا است.

وی ادامه داد: من این کتاب را 28 سال پیش نوشتم که 26 سال پیش چاپ شد و امروز هم مراسم رونمایی از این کتاب است. این کتاب حاصل زحمات جویا جهان‌بخش،  مترجم کتاب نیز می باشد. ای کاش ایشان قبول زحمت کرده و باقی کتاب را نیز اعراب گذاری و تصحیح کنند تا نسخه عربی اعراب گذاری شده و تصحیح شده آن را مجددا تجدید چاپ کرده و در کربلا توزیع کنیم.

مولف کتاب درباره داستان نوشته شدن این کتاب گفت: من 28 سال پیش بیمار شدم و مدتی طولانی تب داشتم، یکی از پزشکان من را دید و گفت که بیماری من احتمالا تب مالت است. آن زمان من در بستر بیماری رو به سمت کربلا کردم و گفتم که اگر امام حسین (ع) من را شفا بدهند، یک مقتل برای ایشان می‌نویسم. بلافاصله پس از این عهد و در کمتر از 24 ساعت حال من خوب شد و بعد بنده این کتاب را که تنها در مورد روز عاشورا از اذان صبح تا اذان مغرب است، نوشتم.

انتهای پیام

captcha