مسئولان راه های نفوذ دشمنان را شناسایی کنند
کد خبر: 3755103
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
امام جمعه رشت:

مسئولان راه های نفوذ دشمنان را شناسایی کنند

گروه اجتماعی- آیت الله فلاحتی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع چندصد هزار نفری بسیجیان، یادآور شد: رهبر انقلاب خواستار هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان علیه اسلام و انقلاب شدند و لذا تاکید فرمودند که مسئولان راه های نفوذ دشمنان را شناسایی کنند.

مسئولان راه های نفوذ دشمنان را شناسایی کنند

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز، 20 مهر در خطبه های نماز جمعه این شهر، با بیان اینکه خانواده ها براساس برنامه ریزی و آینده نگری زندگی کنند، گفت: برنامه ریزی در زندگی موجب کاهش خطاها و اشتباهات می شود.

وی از جوانان خواست از هم اکنون برای آینده و زندگی مشترکشان برنامه داشته باشند و اظهار کرد: برنامه ریزی کردن خطرات و آسیب ها و اضطراب های زندگی را کاهش می دهد. البته برنامه ریزی کردن فقط مربوط به زندگی مادی نیست و انسان برای کسب معنویت، آرامش روحی و نشاط جسمی نیز به برنامه ریزی نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه زن و شوهر در خانواده باید اخلاق مدار باشند، خاطرنشان کرد: حسن معاشرت در خانواده موجب تربیت فرزندان متین و اخلاق مدار می شود.

این کارشناس دینی، سعادت دنیا و آخرت را در گرو تقوا و پرهیزکاری دانست و گفت: انسانی که تقوا ندارد، ممکن است هر کار ناپسندی را انجام دهد، اما انسان متقی و پرهیزکار خدا را مد نظر قرار می دهد و سپس اقدام به انجام کاری می کند. امروز بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی تقوایی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع چندصد هزار نفری بسیجیان، یادآور شد: رهبر انقلاب خواستار هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان علیه اسلام و انقلاب شدند و لذا تاکید فرمودند که مسئولان راه های نفوذ دشمنان را شناسایی کنند.

آیت الله فلاحتی، خیانتکاری آمریکا علیه ایران را در طول تاریخ مشهود دانست و تصریح کرد: برجام هسته ای هیچ سودی برای کشور نداشت و لذا دشمنان اکنون به دنبال برجام موشکی هستند تا نظام اسلامی را متوقف کنند، اما اقتدار ایران اجازه نمی دهد که کسی جرات جسارت داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد، متذکر شد: اگر در مقابل دشمنان عقب نشینی کنیم، شکست خواهیم خورد، اما با مقاومت و ایستادگی می توانیم دشمنان را به عقب برانیم و اقتدرامان را تثبیت کنیم.

امام جمعه رشت، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به انتخاب وزرا به موقع عمل کنند و گفت: مسئولان به جای نگاه کردن به کشورهای خارجی، بر توان داخلی تکیه کنند و به فرمایش رهبر انقلاب درباره رفع مشکلات کشور جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام

captcha