جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3755288
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویی در اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری دانشجویی در اردبیل خبر داد.

چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویی در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیرمهدی ایقانی، مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل، امروز صبح، 21 مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری دانشجویی در اردبیل تصریح کرد: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی بین دانشجویان چهارمین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری دانشجویان آذرماه در اردبیل برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه همه دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند با ارائه آثار خود در این جشنواره شرکت کنند، گفت: استکبارستیزی، آسیب‌شناسی اجتماعی، حمایت از تولید ملی، کالای ایرانی، عدالت اجتماعی، مشکلات صنفی دانشجویی, اسلامی شدن دانشگاه‌ها، سبک زندگی بومی و محلی، آیین‌های فراموش شده و تناقضات سبک زندگی مولفه‌های اساسی این جشنواره است.
مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: دانشجویان می‌توانند در قالب‌های ادبیات نمایشی، مداحی، مولودی، ادبیات، شعر، فیلم، هنرهای تجسمی، فیلم، موسیقی و پژوهش‌های هنری در این جشنواره شرکت کنند که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و پیش‌بینی می‌شود این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود.
ایقانی تصریح کرد: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به سامانه بسیج دانشجویی و یا دفتر بسیج دانشجویی استان مراجعه کنند و از متولیان و اجرا کنندگان این جشنواره انتظار می‌رود نهایت سعی و تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این مراسم انجام دهند تا این جشنواره بهترین تاثیرگذاری را در بین دانشجویان داشته باشد.
سجاد محمدی مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی استان نیز در این نشست از برگزاری طرح شهید بروجردی در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: این طرح به منظور شناسایی اعضای فعال بسیج دانش‌اموزی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود تا با برقراری ارتباط با آن‌ها، ادامه فعالیت این دانشجویان در بسیج دانشجویی نیز فراهم شود.
انتهای پیام

captcha