پیش‌بینی اعزام ۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کرمانشاه در ماه صفر
کد خبر: 3755320
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

پیش‌بینی اعزام ۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کرمانشاه در ماه صفر

گروه اجتماعی ــ کارشناس اعزام و استقرا تبلیغات اسلامی کرمانشاه از پیش‌بینی اعزام ۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف این استان در ماه صفر خبر داد.

پیش‌بینی اعزام 800 مبلغ به مناطق مختلف کرمانشاه در ماه صفر

حجت‌الاسلام مجتبی بیات، کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود 800 مبلغ در ماه صفر به مناطق مختلف استان کرمانشاه اعزام شوند.
وی با اشاره به اهداف اعزام‌ها، افزود: اعزام‌ها در راستای تبیین معارف اهل‌ بیت(ع) انجام می‌شود و این خود از وظایف این سازمان است.
کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: اعزام مبلغ در ایام تبلیغی از جمله ماه صفر یکی از وظایف ذاتی سازمان است.
‌بیات تصریح کرد: در راستای یاد شده مناطق محروم و آسیب‌پذیر در اولویت اعزام مبلغ قرار دارد.
وی با بیان اینکه تبیین معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) امر مهمی است و از وظایف طلبگی همین است، گفت: طلاب علوم دینی دارای تخصص در امر تبلیغ باید نسبت به این مسئله حساسیت داشته باشند.
کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: 250 مبلغ و 450 مبلغه مقیم و 100 مبلغ غیرمقیم در طول این ماه در نقاط مختلف این استان به امر تبلیغ مشغول خواهند شد.
وی افزود: در بحث روحانیون مستقر 182 روحانی در طول سال به صورت ثابت در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.
بیات در پایان تصریح کرد: پاسخ‌گویی به مباحث اعتقادی و دینی در این ایام باید مورد توجه جدی طلاب قرار گیرد و این خود از موارد مهم در ایام تبلیغ است.
انتهای پیام

captcha