مجمع عمومی جمعیت قرآنی استان تهران آبان برگزار می‌شود
کد خبر: 3755329
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

مجمع عمومی جمعیت قرآنی استان تهران آبان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مجمع عمومی جمعیت قرآنی استان تهران اوایل آبان‌ماه برگزار می‌شود.

محمدرضا پورمعین، رئیس جمعیت قرآنی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مجمع یازدهم این جمعیت قرآنی به‌منظور ارائه گزارش سه‌سال گذشته و همچنین انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جمعیت طی سه سال گذشته نسبت به فعالیت‌هایش برابر اساسنامه و وظایفی که طی کمیته‌های شش‌گانه تنظیم کرده بود، گام‌های مؤثری برداشت، اظهار کرد: البته از دستگاه‌های دولتی و نیمه دولتی گلایه‌مند هستیم که باوجود مکاتبه، مذاکره و مناظره‌های مختلف، حتی یک درصد از امور خود را به‌نهاد‌ها و مؤسات مردمی همانند جمعیت قرآنی، واگذار نکردند و از این‌رو در انجام خدمات کارشناسی و اجرایی نتوانستیم، کمکی کنیم.
پورمعین تأکید کرد: این امر ناشی از عدم توجه دستگاه‌های دولتی و نیمه‌دولتی به بخش خصوصی است، باوجود تصریح در قانون و تفکری که در مدیران ارشد نظام به‌ویژه رهبر معظم انقلاب برای خصوصی‌سازی فعالیت‌ها است، اما این قدامات صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: طی این چند سال فعالیت، چند جلسه نقد منصفانه و دریافت پاسخ مسئولان قرآنی را داشتیم و از سوی دیگر توانستیم در همایش‌ها و فعالیت‌های عمومی همانند دیگر دستگاه‌های قرآنی کشور حضور فعال داشته باشیم.
رئیس جمعیت قرآنی استان تهران اظهار کرد: همچنین نسبت به افتتاح صندوق قرض‌الحسنه اقدام کردیم که با توجه به شرایط اقتصادی، با استقبال عمومی اعضای جمعیت قرآنی مواجه نشد و امیدواریم در آینده بتوانیم هم در حوزه آموزش و هم در حوزه فعالیت‌های خدماتی گام‌های مؤثری برداریم و برای اعضای جمعیت موجبات ارتقای سطح علمی و مهارت‌افزایی را فراهم کنیم.
وی درباره تعداد افراد ثبت‌نام شده به عنوان کاندیدای اعضای شواری مرکزی و بازرسی اظهار کرد: هنوز تعداد افراد ثبت‌ نام شده احصا نشده است، اما چیزی که بر‌می‌آید، این است که حدود 16 نفر در هیئت مدیره و هیئت بازرسی شورای مرکزی کاندیدا شده‌اند که براساس پیش‌بینی ما این مجمع نیز اوایل آبان‌ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha