عضویت ۹۰۰۰ ایثارگر در سامانه «برخط ایثار»
کد خبر: 3755553
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

عضویت ۹۰۰۰ ایثارگر در سامانه «برخط ایثار»

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام و عضویت ۹ هزارو ۲۲۰ ایثارگر در سامانه برخط ایثار خبر داد.

عضویت ۹۰۰۰ ایثارگر در سامانه برخط ایثار

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، سیدمنصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 21 مهرماه در نشست با شورای معاونین اظهار کرد: ۱۲ خدمت الکترونیکی از طریق سامانه برخط ایثار به جامعه هدف داده می‌شود.
وی با بیان اینکه تحقق ارائه خدمت الکترونیکی و حضوری توسط بنیاد شهید استان هدفگذاری شده، عنوان کرد: ۳۵ خدمت قابل ارائه به جامعه ایثارگری استان شناسایی شده و امید است که بتوانیم پوشش این خدمات در قالب میز خدمت الکترونیک را داشته باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایثارگران برای استفاده از سامانه برخط ایثار باید رمز عبور را از اداره هاتف شهرستان‌ها دریافت کنند، تصریح کرد: درخواست خدمات اشتغال، درخواست کارت شناسایی ایثارگری و درخواست تسهیلات مسکن از جمله موارد قابل ارائه در سامانه است.
موسوی خاطرنشان کرد: امید است در آینده ای نزدیک افزایش پوشش خدمات الکترونیک در قالب سامانه را داشته باشیم.
وی یادآور شد: همچنین با هدف پوشش بهتر خدمات حضوری، میز خدمت در بنیاد شهید راه‌اندازی شده و خدمات‌دهی به جامعه هدف را انجام خواهد داد.
انتهای پیام

captcha