نظارت بر مصوبات در مجلس شورای اسلامی سرنوشت‌ساز است
کد خبر: 3756206
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

نظارت بر مصوبات در مجلس شورای اسلامی سرنوشت‌ساز است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دقت در تایید صلاحیت کاندیداهای شرکت‌کننده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و نظارت بر مصوبات و قوانین در مجلس شورای اسلامی را امری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز توصیف و آن را از وظایف شورای نگهبان دانست.

نظارت بر مصوبات در مجلس شورای اسلامی سرنوشت‌ساز است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز 23 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه رییس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: شورای نگهبان ضامن سلامت مجلس شورای اسلامی و نظام است.
وی افزود: دقت در تایید صلاحیت کاندیداهای شرکت‌کننده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و نظارت بر مصوبات و قوانین در مجلس شورای اسلامی امری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است که از وظایف شورای نگهبان است.
آیت‌الله علما اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی در جهان و نفوذ آن در منطقه را مدیون جانفشانی‎های افراد بسیاری و ثمره خون شهدا دانست و اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید با تمام وجود انقلابی بمانیم و آرمان‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.
امام جمعه کرمانشاه در پایان با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام مهری، رئیس قبلی دفتر نظارت شورای نگهبان در استان با آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام مفید در انجام تکالیف حساس در سمت ریاست دفتر نظارت شورای نگهبان استان از تمام مسئولین استان خواست در این مسیر با وی همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام

captcha