برپایی دوره تربیت مربی پیش دبستانی در دارالقرآن منطقه 14
کد خبر: 3756283
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
ویژه بانوان انجام می‌گیرد؛

برپایی دوره تربیت مربی پیش دبستانی در دارالقرآن منطقه 14

گروه فعالیت های قرآنی ــ دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی در دارالقرآن مرکزی منطقه 14 شهر تهران برگزار می‌شود.

مریم دانا، مدیر اجرایی دارالقرآن مرکزی منطقه 14 در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی ویژه بانوان در این مرکز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امروز، 24 مهرماه آخرین مهلت نام‌نویسی در این دوره است، اظهار کرد: متقاضیان با دارا بودن شرایط عمومی چون مدرک تحصیلی دیپلم، کمتر از 40 سال و تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن می توانند حضور داشته باشند.
دانا بیان کرد: این دوره به مدت سه روز و به صورت فشرده طی 20 ساعت آموزشی از چهارشنبه این هفته، 25 مهرماه در دارالقرآن مرکزی منطقه 14 تهران شروع می‌شود و تا جمعه ادامه دارد.
وی ادامه داد: این دوره دارای 30 ساعت کارورزی است که شرکت‌کنندگان در این دوره با سرفصل‌هایی چون روش‌های قصه‌گویی شامل یادگیری داستان برای بهبود ارتباط با کودکان، یادگیری انواع بازی برای پرورش هوش کودکان، آموزش اخلاق در کودکان، پرورش خلاقیت هنری و مفاهیم ریاضی و اعداد، یادگیری 10 نوع تکنیک خلاق برای آموزش مفاهیم رنگ‌شناسی آشنا می‌شوند.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 77161855 تماس بگیرند. همچنین این دارالقرآن در خیابان پیروزی، خیابان مقداد، جنب کوچه رنجبران قرار دارد.
انتهای پیام

captcha