کمک ۴.۴ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3756291
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

کمک ۴.۴ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان نیکوکار چهار میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان در ۶ ماهه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان کمک کردند.

کمک ۴.۴ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۲۳ مهرماه در جمع خبرنگاران، گزارشی از عملکرد حوزه اکرام و ایتام این نهاد در سال جاری را ارائه داد.
وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۶۸ خیر نیکوکار سرپرستی پنج هزار و ۱۳۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را برعهده دارند، افزود: حامیان ایتام چهار میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان در شش‌ ماهه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند که دو میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان نقدی و باقی آن غیرنقدی بوده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌ منظور حمایت از کودکان بی‌ سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنیم را در دستور کار خود قرار داده، اضافه کرد: ۲ هزار و ۹۴۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که از این تعداد دو هزار و ۹۲۲ نفر دارای حامی هستند.
مظاهری تعداد فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان را پنج هزار و ۶۲۸ نفر دانست و ابراز کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۲۱۷ نفر از حمایت حامیان نیکوکار برخوردارند.
وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۴۱۱ نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند، بیان کرد: مردم نیکوکار می‌‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌ نام در سایت‌ های اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir/ برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در قالب طرح‌‌های اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شماره‌ گیری #1*3*074*8877* با تلفن همراه را از دیگر راه‌‌های کمک‌ رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اعلام کرد.
مظاهری با یادآوری اینکه ۸۰ درصد حامیان ایتام کهگیلویه و بویراحمد غیربومی هستند، تصریح کرد: امید است بتوانیم با کمک خیرین، حامیان و مشارکت بیشتر مردم نیکوکار این استان امکان رشد و توانمندی ایتام در همه زمینه‌‌ها را فراهم کنیم.
انتهای پیام

captcha