موکب‌های فرهنگی ناجا در محل ورود زوار اربعین فعال می‌شود
کد خبر: 3756326
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

موکب‌های فرهنگی ناجا در محل ورود زوار اربعین فعال می‌شود

گروه اجتماعی - فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر تأمین امنیت زوار، قصد داریم تا دو موکب فرهنگی نیز در محل مرز میرجاوه و زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان برپا کنیم و از پرسنل ناجا برای این کار به صورت داوطلبانه استفاده خواهد شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی استان شب گذشته در بازدید از زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان، گفت: همه تلاش ما این است که خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی در شأن زائران اباعبدالله(ع) و نظام اسلامی باشد و همه دستگاه‌ها برای رسیدن به این مقصود، پای کار آمده‌اند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای تأمین امنیت زوار تمام تمهیدات را اندیشیده است، افزود: در کنار تأمین امنیت پیرامونی زائرسرا که با همکاری بسیج و سپاه انجام می‌شود، قصد داریم تا از طریق تیم‌های فاوا دوربین‌های امنیتی رصد و پایش منطقه را نیز در این مکان فعال کنیم تا امنیت محل اسکان و تردد زائران تأمین شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه امنیت زائران از بدو ورود به کشور تا زمان خروج از استان تامین می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر تأمین امنیت زوار، قصد داریم تا دو موکب فرهنگی نیز در محل مرز میرجاوه و زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان برپا کنیم و از پرسنل ناجا برای این کار به صورت داوطلبانه استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به برپایی موکب‌های پذیرایی از زوار در پایانه مرزی میرجاوه، ادامه داد: نیروهایی که در این نقطه مشغول خدمت رسانی هستند، عاشقان اباعبدالله(ع) بوده و تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند تا افتخاری خادمی ایشان را داشته باشند.
قنبری اظهار کرد: تیم‌های مهندسی ناجا نیز از 24 مهرماه در منطقه حاضر می‌شوند تا نیروهای ستاد مردمی را در ایجاد و تقویت زیرساخت‌های عمرانی زائرسرای امام رضا(ع) که محل اسکان زوار است، یاری کنند.

انتهای پیام

captcha