موکب شهرداری کرمان برای خدمات‌رسانی به زائران اعزام شد
کد خبر: 3756346
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
عالم‌زاده اعلام کرد:

موکب شهرداری کرمان برای خدمات‌رسانی به زائران اعزام شد

گروه اجتماعی - شهردار کرمان از برپایی موکب معراج شهدای کرمان، برای پذیرایی و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان دیروز سه‌شنبه، 24 مهر گفت: شهرداری کرمان برای ادای سهم خود در رویداد بزرگ اربعین، در این ایام موکبی تحت عنوان معراج شهدا، در کربلای معلا برپا خواهد کرد.
وی راهپیمایی اربعین را از بزرگ‌ترین تجمع‌های مذهبی در جهان دانست و با بیان این‌که لازم است همه‌ دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی، در برگزاری شایسته‌ این مراسم بزرگ مشارکت کنند، افزود: مردم شریف، مؤمن و خداجوی کرمان همواره در مشارکت در موضوعات مذهبی، پیش‌قدم و پیشرو هستند که بهترین نمونه‌ آن، نقش افتخارآمیز کرمان در بازسازی عتبات عالیات است.
شهردار کرمان بیان کرد: در راهپیمایی اربعین نیز، شهر و استان کرمان از نخستین‌سال برگزاری راهپیمایی، مشارکت جدی داشته و هم شهروندان و هم کارکنان شهرداری، متقاضی مشارکت جدی شهرداری در این زمینه بوده و هستند؛ بنابراین، در سال‌جاری موکب خدمت‌رسان «معراج شهدا» در ایام اربعین حسینی برپا خواهد شد.
عالم‌زاده تصریح کرد: علاوه بر آن، ۲۲ نفر از کارکنان عمدتاً فنی شهرداری کرمان، شامل رانندگان ویژه و ماشین‌آلات سنگین، کمک‌راننده، تعمیرکاران و نیروهای خدماتی، به کربلای معلا اعزام خواهند شد.
شهردار کرمان تأکید کرد: هم‌چنین دو کامیون شامل اقلام ضروری و وسایل مورد نیاز برپایی این موکب و پشتیبانی‌های فنی موکب شهرداری، امروز عازم کربلای معلا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha