برپایی خيمه معرفت در موكب علی‌بن‌ابی طالب(ع) اوقاف البرز در نجف اشرف
کد خبر: 3756349
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

برپایی خيمه معرفت در موكب علی‌بن‌ابی طالب(ع) اوقاف البرز در نجف اشرف

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف از برپایی خيمه معرفت در موكب علی‌بن‌ابی طالب(ع) اوقاف البرز در نجف اشرف خبرداد.

برپایی خيمه معرفت در موكب علی‌بن‌ابی طالب(ع) اوقاف البرز در نجف اشرف

حجت‌الاسلام حسین قبادی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: امروز در سطح بین‌المللی، فرهنگ حرف اول را می‌زند، اقتصاد و مسائل نظامی در رتبه‌های بعدی هستند به طوری که هر جریان غالب فرهنگی، می‌تواند موفقیت بیشتری هم به دست آورد.
وی افزود: مسائل فرهنگی یکی از راه‌هایی است که دشمنان برای نفوذ به جوامع اسلامی و ضربه زدن به مسلمانان و نیز رساندن قشر جوان به خلا هویتی مورد استفاده قرار می‌دهند، به طوری که سعی دارند با انحراف اعتقادی در میان مسلمانان، ضربه مورد نظر خود را به جوامع اسلامی وارد کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه خیمه‌های معرفت راهکاری فرهنگی برای مقابله با این هجمه دشمن محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: تقویت مبانی دینی، آشنایی با مفاخر و بزرگان و پشتوانه‌های معنوی و تمدن اسلامی و نیز دریافت خدمات مشاوره‌ای و تربیتی، نسل جوان را در مقابل خطرات فرهنگی مصون نگاه می‌دارد.
قبادی در ادامه به برپایی خیمه معرفت در موکب علی‌بن‌الی طالب(ع) اوقاف البرز در نجف اشرف اشاره کرد و گفت: اوقاف استان در ایام اربعین حسینی در کنار پذیرایی از زائران و عاشقان حسینی، اقدام به برپایی خیمه معرفت کرده است.
مسئول فرهنگی- اجتماعی اوقاف البرز تصریح کرد: پنج مبلغ مذهبی برای پاسخ به سوالات زائران و اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی از البرز به نجف اعزام شدند تا با حضور در این خیمه به عاشقان حسینی خدمت‌رسانی کنند.
وی با اشاره به اینکه پاسخ به شبهات، پرسش و پاسخ، مشاوره آداب زيارت، اهدای بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در این خیمه اجرا می شود، گفت: مبلغان اعزامی از روحانیون حوزه علمیه قم هستند و تخصص خود را از حوزه و دانشگاه گرفته‌اند.
انتهای پیام

captcha