صدور ۲۰۰۰ مجوز خروج دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد برای زیارت اربعین
کد خبر: 3756368
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

صدور ۲۰۰۰ مجوز خروج دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد برای زیارت اربعین

گروه معارف ـ مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال بیش از دو هزار مجوز خروج دانشجویان برای زیارت اربعین صادر شده، گفت: این تعداد در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

صدور 2000 مجوز خروج دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد برای زیارت اربعین

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق، مسئول بسیج دانشجویی استان در نشست هماهنگی اعزام دانشجویان در اربعین حسینی به کربلای معلی، اظهار کرد: بیش از هزار دانشجوی استان برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه امسال بیش از دو هزار مجوز خروج دانشجویان برای زیارت اربعین صادر شده، افزود: این تعداد در مقایسه با سال گذشته 50 درصد افزایش داشته و با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان به صورت مستقل و یا با کاروان‌های دیگر سفر می‌کنند، پیش بینی می‌شود امسال بیش از هزارو500 دانشجو از استان درآیین معنوی پیاده روی اربعین شرکت کنند.
مسئول بسیج دانشجویی استان از ارائه تسهیلات به دانشجویان برای سفر به کربلای معلی خبرداد و اضافه کرد: تمهیدات لازم برای اسکان دانشجویان در موکب های سازمان بسیج در شهرهای نجف و کربلا فراهم شده است.
مهدوی‌مطلق ادامه داد: انتقال دانشجویان از مرز چزابه - نجف انجام می شود و غیبت آموزشی دانشجویان موجه و مشکلی از بابت غیبتِ دانشجویان در این ایام وجود ندارد.
انتهای پیام

captcha