راهپیمایی اربعین؛ تبلور بیداری جهان اسلام در آینه قرآن و عترت
کد خبر: 3756414
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

راهپیمایی اربعین؛ تبلور بیداری جهان اسلام در آینه قرآن و عترت

گروه اجتماعی - مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: راهپیمایی اربعین بیداری جهان اسلام را در آینه قرآن و عترت نشان می‌دهد.

راهپیمایی اربعین، بیداری جهان اسلام را در آینه قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از خراسان‌ جنوبی، عفت شریعتی، مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب امروز، 24 مهر در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار کرد: امنیت و آرامش در جامعه را مرهون خون شهدا هستیم.
وی گفت: نظام سلطه تمام تلاش خود را برای براندازی نظام اسلامی و شکست دادن جبهه حق به کار گرفته اما به موفقیتی نرسیده است.
مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه خواب آشفته دشمنان هرگز تعبیر نمی‌شود، افزود: دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی می‌خواهد ملت ایران را از پای درآورد اما غافل از اینکه مردم با این مشکلات از پای درنمی‌آیند.
شریعتی با بیان اینکه مجمع جهانی تقریب مذاهب همراه و همگام با نیروهای مسلح در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی است، تصریح کرد: این مجمع زمینه‌ساز تقویت، وحدت و محبت است.
وی، انقلاب اسلامی را میراث شهدای گرانقدر دانست و ادامه داد: بیداری جهان اسلام را در 40 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد را در آینه عظمت انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد بودیم.
مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به بهانه‌های واهی می‌خواهند ایران اسلامی را از آن مسیر اصلی خود دور کنند.
شریعتی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین بیداری جهان اسلام را در آینه قرآن و عترت نشان می‌دهد.
انتهای پیام

captcha