اعلام زمان و مکان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه واحد کشوری
کد خبر: 3756421
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

اعلام زمان و مکان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه واحد کشوری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مجمع عمومی اتحادیه واحد کشوری طی روزهای هشتم و نهم آذرماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی امیدیان،‌ ‌مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایکنا؛ از برگزاری جلسه کمیته پیگیری و نظارت بر مجمع عمومی اتحادیه واحد کشوری و منتخب اتحادیه‌ استان‌های کشور خبر داد و گفت: این جلسه از ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه 24 مهرماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.
عضو کمیته منتخب پیگیری تشکیل اتحادیه کشوری تصریح کرد: طی برگزاری جلسه امروز و پس از بررسی نظرات و پیشنهادات اعضای کمیته منتخب و طبق اعلام نظر و مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور مبنی بر برگزاری مجمع عمومی اتحایه واحد استا‌ن‌ها تا روز دهم آذرماه با تصمیم و تصویب اعضای کمیته منتخب بنا بر این شد تا مجمع عمومی اتحادیه واحد کشوری طی روزهای هشتم و نهم آذرماه سال جاری در قم برگزار شود.
امیدیان در ادامه با بیان اینکه شیوه‌نامه و فرآیند برگزاری این مجمع عمومی نیز طی امروز و فردا اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: نظر کمیته پیگیری و نظارت بر مجمع عمومی اتحادیه واحد کشوری که زیر نظر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور فعالیت دارد، بر این است که تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های مورد نظر مسیر خود را طبق روال قانونی طی کرده و انجام شود.
وی بیان کرد: به توفیق الهی برنامه‌های مورد نظر و مصوبات کمیته از مسیر قانونی پیش می‌رود و طبق مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و نیز هیئت رسیدگی مسیر خود را طی خواهد کرد.
عضو کمیته منتخب اتحادیه استان‌های کشور با اشاره به اینکه به سرانجام رسیدن این موضوع و از بین رفتن اختلافات در این زمینه، موجب ایجاد همکاری و تعامل هرچه بیشتر خواهد شد، از تلاش‌های خبرگزاری ایکنا در اطلاع‌رسانی به‌ موقع و تأثیرگذار در این مورد قدردانی کرد.
انتهای پیام

captcha