۳۷.۷ درصد کلاس‌های درس کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد است
کد خبر: 3756446
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

۳۷.۷ درصد کلاس‌های درس کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد است

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هزارو۴۰۰ کلاس درس در استان معادل ۳۷.۷ درصد غیراستاندارد است.

۳۷.۷ درصد کلاس‌های درس کهگیلویه و بویراحمد غیراستاندارد است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 مهرماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان در رابطه با مشکل کمبود فضای آموزشی در شهر مادوان، اظهار کرد: جلساتی برای ایجاد فضاهای آموزشی برای کل استان به‌ویژه شهر مادوان برگزار کردیم اما بی‌نتیجه بود.
وی افزود: پیشنهاد می‌شود مسئولین دفتر فنی استانداری با حضور سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، فرمانداری‌ها، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و اداره‌کل آموزش و پرورش برای پیگیری زمین‌های با کاربری آموزشی کمیته‌ای تشکیل دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشترین مشکل ما در بحث کمبود فضای آموزشی در شهر مادوان در خیابان انقلاب مادوان علیا است، ابراز کرد: مدرسه‌ای با 12 کلاس در زمینی به مساحت 1800 متر مربع در این منطقه تعریف شده که 50 درصد اعتبار آن را شورای توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد و 50 درصد آن را شورای برنامه‌ریزی استان پرداخت می‌کند.
زارع‌پور با اشاره به لزوم ایجاد درآمد برای آموزش و پرورش، عنوان کرد: تاکنون 61 فضای آموزشی شناسایی شده که این فضاها قابلیت تغییر کاربری به فضاهای تجاری را دارند تا آموزش پرورش بتواند از این طریق درآمدزایی کند.
وی از برگزاری المپیاد ورزشی در سطح مدارس استان خبر داد و یادآور شد: هر ساله بیش از 49 هزار دانش‌آموز در این المپیاد شرکت می‌کنند که امیدواریم امسال هم با همکاری دستگاه‌ها شاهد برگزاری مطلوب این المپیاد باشیم.
انتهای پیام

captcha