اجرای طرح قرآنی« 1452» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3756603
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

اجرای طرح قرآنی« 1452» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح قرآنی 1452(بشارت) به 3 شکل مجزا در سطح این استان خبر داد.

اجرای طرح قرآنی« 1452» در کهگیلویه و بویراحمد

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: طرح قرآنی 1452 (جزء 30 قرآن کریم) با همکاری بساری از نهادهای اجرایی ازجمله دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و...اجرا می‌شود.
وی افزود: نصب اپلیکیشن بشارت بر روی گوشی تلفن همراه که به سادگی قابل نصب است و دارای آیتم‌ها و برنامه‌های جذاب و متنوع است، ضمن اینکه به زودی از طریق صداوسیما و شبکه‌های قرآن جزء 30 قرآن کریم آموزش داده می‌شود.
این فعال فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: شکل دوم این طرح آموزش از طریق تلویزیون است و شکل سوم آن شرکت در کلاس‌های حضوری حفظ جزء 30 قرآن کریم است.
نمازی با بیان اینکه آزمون این طرح همزمان با آزمون حفظ مفاهیم 9 اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: به قبول‌شدگان که از طریق قرعه کشی انجام می‌گیرد جوایز بزرگ و نفیسی اهدا می‌شود.
وی بیان کرد: درخواست 2 هزار پوسترتبلیغاتی صورت گرفته که اگر به نحو مطلوب تبلیغات انجام شود، استقبال ویژه از طرح خواهد شد.
رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی از تمامی خانواده‌ها، دانش‌آموزان، جامعه قرآنی و کارکنان ادارات خواست تا در این طرح بزرگ قرآنی شرکت کنند.
اعزام به دوره تربیت مربی در قم
نمازی در بخش دیگری از اظهارات خویش از اعزام 50 نفر به دوره یک هفته‌ای تربیت مربی روخوانی و روانخوانی در قم خبر داد و تصریح کرد: شرایط اعزم قبولی در سوره طلاق با نمره تجوید حداقل 10 و قبولی در آزمون کتبی ورودی و نمره حداقل 19 در روخوانی و روانخوانی است.
وی یادآور شد: رده سنی 18 سال به بالا، مدرک تحصیلی حداقل دیپلم در بخش آقایان و بانوان از دیگر شاخص‌های اعزام در اواخر آذرماه سال‌جاری است، ضمن اینکه به پذیرفته شدگان مدرک مربی گری اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha