عزاداران نسیم‌شهر در سوگ شهادت امام حسن(ع)+تصاویر
کد خبر: 3756660
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

عزاداران نسیم‌شهر در سوگ شهادت امام حسن(ع)+تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم‌شهر وابسته به اداره تبليغات اسلامی بهارستان مراسم عزاداری شهادت امام حسن مجتبی(ع) را برگزار کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم عزاداری شهادت امام حسن مجتبی(ع)، 24 مهر جاری در هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم‌شهر وابسته به تبليغات اسلامی بهارستان با حضور اعضای هيئت و عاشقان اهل بيت(ع) برگزار شد.
در اين مراسم، پس از قرائت دعای پرفيض زيارت عاشورا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عليپور، روحانی اين هيئت با بيان احکام مکان نمازگزار و با اشاره به فضایل و مناقب شخصیت امام حسن مجتبی(ع)، عنوان کرد: پیامبر خدا(ص) می‌فرمایند، امام حسن(ع) هدیه‌ای از طرف پروردگار عالمین است که به ما امت و اهل‌بیت مرحمت شده و اولین سبط و نوه پیغمبر است. عنایت ویژه‌ای به او هست و در تعبیرات هست که هیچ وقت امام حسین(ع) که همه عالم مرید و عاشق او هستند، جلوی امام حسن حرکت نمی‌کرد و پیش رویش حرف نمی‌زدند و با وجود او سخنرانی نمی‌کرد و دفاع جانانه از برادر بزرگوار داشت.
در ادامه مداحان و ذاکرين اهل بيت(ع) از جمله مهدی عباسی و رضا جوهری به ذکر مصيبت و سينه‌زنی پرداختند و از شرکت‌کنندگان نيز به سفره احسان حضرت رقیه(س) و امام حسن مجتبی(ع) پذيرايی شد.
اين مسئول، تصريح کرد: اين هيئت هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت 20:30 در جنوب غرب تهران، جاده ساوه، نسيم‌شهر، خيابان 14متری شهيد چمران، انتهای کوچه جامی پلاک 117 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طريق کانال اين هيئت به آدرس ansarolmahdi2@ برای اطلاع از مراسم‌ها مراجعه کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha