ابعاد اصولی انقلاب برای افکار عمومی واکاوی شود
کد خبر: 3757191
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

ابعاد اصولی انقلاب برای افکار عمومی واکاوی شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: ابعاد اصولی انقلاب و دستاوردهای آن باید برای افکار عمومی واکاوی شود.

ابعاد اصولی انقلاب برای افکار عمومی واکاوی شودحجت‌الاسلام عزیز صابری، رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به اینکه ابعاد اصولی انقلاب و دستاورد‌های آن باید برای افکار عمومی واکاوی شود، افزود: اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب باید در مساجد و حسینیه‌ها با افتخار از سوی علما و روحانیان تبیین شود.
وی با بیان اینکه سعی و اهتمام جدی بر این است تا برنامه‌های ایام الله دهه فجر را فراهم کنیم، یادآور شد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی به‌عنوان بازوان توانمند یاریگر ما در اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی هستند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: در سطح استان ۳۷۰ موسسه، خانه قرآن شهری و روستایی وجود دارد که پیشرفت جدی را در این زمینه شاهد و ناظر هستیم.
صابری با بیان اینکه در سه حوزه فعالیت‌های ما انجام می‌شود، عنوان کرد: حوزه آموزش، حوزه تبلیغ و ترویج و نظارت و پشتیبانی جزء برنامه‌های اولویت‌دار در مؤسسه است.
وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی برای اجرا در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های قرآنی، مراسم تکریم چهره‌های قرآنی، تشکیل کاروان‌های قرآنی انقلاب در مرکز استان و اعزام به شهرستان‌های مختلف و دیدار با خانواده‌های شهدای قرآنی از جمله برنامه‌های ارائه شده است.
صابری یادآور شد: برپایی غرفه‌های قرآنی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، حمایت از تشکل‌های قرآنی مردمی به‌ویژه در مناطق محروم و برگزاری نمایشگاه قرآنی با موضوع دستاورد‌های قرآنی و ... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیشنهادی است.
انتهای پیام

captcha