مشکلات ایثارگران با سعه صدر بررسی شود
کد خبر: 3757394
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

مشکلات ایثارگران با سعه صدر بررسی شود

گروه فرهنگی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: ایثارگران جدای از ملت نیستند و گرانی‌های اخیر به آنان نیز تحمیل‌ شده و ما در بنیاد وظیفه‌ داریم با سعه‌ صدر به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

شهادت قله ایثار است

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز، 28 مهر در سفر به شهرستان میبد با کارکنان بنیاد این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار ضمن گفتگوی صمیمانه با خادمین شهدای میبد در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و دستور لازم برای حل آن را صادر کرد.
ابراهیمی در این دیدار شهادت را قله ایثار خواند و افزود: شهادت بزرگ‌ترین و بالاترین نوع ایثار است که خداوند روزی بندگان خاص خود قرار داده است و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یقیناً مرضی حق‌تعالی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران یزد تصریح کرد: مردم روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و امید است مسئولین کشور در بخش‌های مختلف راه‌کار مناسب برای حل مشکلات را یافته و روزهای بهتری را برای ملت ایران شاهد باشیم.
ابراهیمی تأکید کرد: ایثارگران جدای از ملت نیستند و گرانی‌های اخیر به آنان نیز تحمیل‌ شده است و ما در بنیاد وظیفه‌ داریم با سعه‌ صدر به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کنیم.
وی از روحیه خوب و همکاری و تعامل کارکنان بنیاد میبد قدردانی کرد و افزود: همه ما باید با همدلی و مساعدت در حد وسعمان برای جلب رضایت ایثارگران که حتماً رضایت حق‌تعالی را در پی خواهد داشت، تلاش کنیم.
محمدرضا صادقی، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان میبد نیز در این نشست گفت: خادمین شهدا در میبد علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد، سعی دارند با همدلی، رضایت خانواده شهدا و ایثارگران را جلب کنند.
صادقی با اشاره به معضل اشتغال ایثارگران اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی در کشور، بی‌کاری تحمل این شرایط را سخت می‌کند و در تلاش هستیم با همکاری مسئولان محلی نسبت به حل این معضل اقدامات لازم را انجام دهیم.
وی مسائل درمانی و پرداخت حق پرستاری و درخواست برای شرکت در کمیسیون تعیین درصد و حالت اشتغال را از دیگر تقاضای‌های ایثارگران این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha