توصیه پیامبر (ص) درخصوص دقت مؤمن در انجام کارها، مصداق استاندارد است
کد خبر: 3757432
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

توصیه پیامبر (ص) درخصوص دقت مؤمن در انجام کارها، مصداق استاندارد است

گروه اجتماعی- امام‌جمعه قزوین در دیدار کارکنان اداره کل استاندارد گفت: مؤمن باید در کارش دقیق باشد، پیغمبر (ص) کارها را با بالاترین دقت انجام می‌دادند و همواره به مؤمنان توصیه می‌کردند که کارها را با دقت بالا انجام دهند که در عصر کنونی مصداق استاندارد محسوب می‌شود.

 توصیه پیامبر (ص) درخصوص دقت مؤمن در انجام کارها، مصداق استاندارد است

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز 28 مهر در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد استان قزوین که به مناسبت هفته استاندارد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند عالم هستی را بدون ایراد و کاستی خلق کرده است و این انسان‌ها هستند که به دلیل رفتارهای نامناسب و غیراستاندارد به آن آسیب وارد می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه رسول گرامی اسلام (ص) تأکید کرده‌اند مؤمن باید در کارش دقیق باشد، تصریح کرد: پیغمبر (ص) کارها را با بالاترین دقت انجام می‌دادند و همواره به مؤمنان توصیه می‌کردند که کارها را با دقت بالا انجام دهند که در عصر کنونی مصداق استاندارد محسوب می‌شود.
امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: رعایت دقیق اصول استاندارد در تولید و توزیع محصولات سبب می‌شود تا مردم با امنیت کامل محصولاتی که در بازار وجود دارد را مصرف کنند و سلامت و آرامش جامعه این‌گونه تضمین می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بابیان اینکه فرهنگ‌سازی صحیح مصرف غذا گامی در راستای افزایش سلامت جامعه است، بیان کرد: متأسفانه برخی الگوهای غلط از گذشته در مصرف غذا به وجود آمده است و ضروری است با نظارت دقیق و فرهنگ‌سازی اصلاح شود و غذاهای استاندارد جایگزین آن‌ها شود.
وی با تأکید بر اینکه نظارت بر حسن اجرای اصول استاندارد امری ضروری است، عنوان کرد: باید راهکارهایی اتخاذ شود تا کارشناسان استاندارد در تمام بخش‌ها حضورداشته باشند و اصول استاندارد در بالاترین سطح اجرایی شود.
آیت‌الله عابدینی در پایان یادآور شد: با اقامه نماز جامعه به رشد و تعالی می‌رسد و کسی به خود اجازه نمی‌دهد تا تخلفی مرتکب شود و هرکسی ناظر بر اعمال خود خواهد شد.

انتهای پیام

captcha