زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان آماده استقبال روزانه از ۲۵۰۰ زائر پاکستانی
کد خبر: 3757489
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان آماده استقبال روزانه از ۲۵۰۰ زائر پاکستانی

گروه فرهنگی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: امسال با فعالیت‌های عمرانی انجام شده در خصوص توسعه زائرسرای امام رضا(ع) با تمام ظرفیت آمادگی پذیرایی از بالغ بر ۲۵۰۰ زائر پاکستانی را دارد.

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: امسال با فعالیت‌های عمرانی انجام شده در خصوص توسعه زائرسرای امام رضا(ع) با تمام ظرفیت آمادگی پذیرایی از بالغ بر 2500 زائر پاکستانی را دارد.
وی با بیان اینکه امسال 40 چشمه حمام صحرایی با امکانات بهداشتی لازم در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان ایجاد شده است، ادامه داد: مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نصرت‌آباد نیز به منظور تکریم و پذیرایی از زائران اربعین حسینی تجهیز و آماده شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: بحث اربعین و پذیرایی از زائرین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اوقاف و امور خیریه است و اوقاف استان هر سال تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی بهتر نسبت به سال قبل، برای زائرین بیشتری خدمت‌گزاری کند.
وی افزود: اسکان زائرین، اطعام در سه وعده، خدمات بهداشتی و درمانی، برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی، تأمین امنیت از جمله خدماتی است که با همکاری همه نهادها و خیرین استان در زائرسرای امام رضا(ع) به زائرین ارائه شده است.
مؤمنی‌مقدم بیان کرد: با توجه اینکه در برخی از روزها تعداد بسیار زیادی از زائرین همزمان وارد استان می‌شوند و برای اینکه در خدمت رسانی به زائرین شرمنده سیدالشهدا(ع) نشویم، از کلیه دستگاه‌های اداری و مجموعه‌های مردمی دعوت می‌شود در جهت اسکان و پذیرایی از زائرین ما را یاری داده تا همچون سنوات گذشته برای زائرین خاطرات خوشی از کشور و استانمان به جای بماند.

انتهای پیام

captcha