گره‌گشایی از نیازمندان البرزی با پرداخت ۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه
کد خبر: 3757668
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

گره‌گشایی از نیازمندان البرزی با پرداخت ۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه

گروه اجتماعی - رئیس صندوق قرض‌الحسنه امداد و ولایت البرز گفت: در نیمه نخست سال جاری هشت میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان این استان پرداخت شده است.

گره‌گشایی از نیازمندان البرزی با پرداخت ۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه

علی حسین‌فرسود، رئیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان البرز پرداخت می‌شود، اظهار کرد:هزار و ۶۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه شامل ۸۲۰ فقره وام کارگشایی ۱۵۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی و ۹۵ فقره تسهیلات خرید مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان واجد شرایط پرداخت‌شده است.
وی افزود: رقمی معادل هشت میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌ شده است.
فرسود با دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود: اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.
رئیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان البرز با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلّی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند، افزود: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.
صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پس از دریافت مجوز فعالیت از سـوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۱۷ خردادماه ۱۳۹۵ در عـرصه پولی و مالی با اهداف غیرانتفاعی و خیرخواهانه فعالیت خود را آغاز کرده است و برای مصارفی همچون اشتغال، مسکن، هزینه‌های درمانی، تحصیلی و معیشتی به نیازمندان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.
انتهای پیام

captcha