امکان صدور کارت اهدای عضو در راهپیمایی اربعین فراهم نشد/ اطلاع‌رسانی برای جاماندگان
کد خبر: 3757669
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
نجفی‌زاده خبر داد:

امکان صدور کارت اهدای عضو در راهپیمایی اربعین فراهم نشد/ اطلاع‌رسانی برای جاماندگان

گروه سلامت ــ رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان با اشاره فراهم نشدن بستر امکان صدور کارت اهدای عضو، بر بهره‌گیری از سفیران این انجمن در این مسیر برای اطلاع‌رسانی درباره اهدای عضو خبر داد.

امکان صدور کارت اهدای عضو در راهپیمایی اربعین فراهم نشد/ اطلاع رسانی برای جاماندگان اربعینکتایون نجفی‌زاده، رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه در مذاکره با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار بود که بستری برای امکان صدور کارت اهدای عضور در راهپیمایی اربعین فراهم شود، اظهار کرد: متأسفانه این بستر فراهم نشد و امکان صدور کارت اهدای عضو به صورت آنلاین در این مسیر فراهم نیست.
 
وی تصریح کرد: بر همین اساس تصمیم گرفتیم از ظرفیت سفیران اهدای عضو برای اطلاع‌رسانی درباره اهمیت پیوند اعضا و نحوه صدور کارت اهدای عضو در این مسیر استفاد کنیم و از اطلاع‌رسانی پیامکی برای تبلیغ نیز بهره بگیریم.

نجفی‌زاده همچنین از برنامه‌های این انجمن برای جاماندگان اربعین در تهران خبر داد و گفت: به همین منظور در مراسم جاماندگان اربعین در میدان امام حسین(ع) نیز یک غرفه برای اهدای عضو در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه امکان صدور کارت فیزیکی فراهم نیست سفیران اهدای عضو در این غرفه نحوه صدور و دریافت کارت را توضیح می‌دهند.
 
به گزارش ایکنا در پی تفاهم‌نامه‌ای بین کتایون نجفی‌زاده، رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان و سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اوحدی یکی از اقدامات  سازمان فرهنگی هنری شهرداری در پی این تفاهم‌نامه را امکان صدور کارت اهدای عضو در راهپیمایی اربعین بیان کرده بود.
انتهای پیام
captcha