آماده‌سازی جایگاه‌های عرضه نفتی کردستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین
کد خبر: 3757860
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

آماده‌سازی جایگاه‌های عرضه نفتی کردستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

گروه اجتماعی - مدير شركت ملی پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان از اعلام آمادگی تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی این منطقه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

آماده‌سازی جایگاه‌های عرضه نفتی کردستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

به گزارش ایکنا از کردستان، فریدون یاسمی، مدير شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتي منطقه كردستان امروز، 30 مهرماه در دیدار با معاون عمرانی استانداری کردستان اظهار کرد: این منطقه به عنوان منطقه معین آمادگی کافی و لازم را برای ارائه خدمت‌رسانی به زائران اربعین که در مسیرهای سقز - دیواندره، سنندج - کامیاران - کرمانشاه و زنجان - بیجار تردد دارند، را داراست.
وی افزود: با تمامی رؤسای نواحی و مالکان جایگاه‌های عرضه نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا نسبت به تأمین و توزیع مطلوب سوخت این جایگاه‌ها که درمسیر زائران قرارد دارند، اقدام کنند.
یاسمی با اشاره به بازدید بازرسان این شرکت برای کنترل کمی و کیفی وضعیت سوخت‌رسانی جایگاه‌های عرضه و برگزاری جلسه با مالکان مجاری عرضه منطقه، اعلام کرد: 12 اکیپ بازرسی شرکت تمهیدات و بررسی‌های لازم، در راستای ارائه خدمات شایسته و تامین به موقع سوخت جایگاه‌ها را مورد تاکید قرار داده است.
وی عنوان کرد: این اکیپ‌ها کارت‌های اضطراری نیز برای سوخت‌گیری مطمئن و بدون مشکل اتوبوس‌های زائران در اختیار جایگاه‌داران قرار می‌دهند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه به هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد اقامه نماز استان برای هماهنگی و اطلاع‌رسانی کامل به زائران سید و سالار شهیدان اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از نمازخانه‌های کلیه جایگاه‌های بین راهی بازدید و نسبت به رفع نواقص موجود اقدام لازم صورت گرفته است.
وی به نصب برچسب شماره تلفن‌های پاسخگویی منطقه، سامانه 09627 و کشیک منطقه در مجاری عرضه برای دریافت نظرات و انعکاس بروز مشکلات احتمالی در جایگاه های سوخت استان اشاره کرد و یادآور شد: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی مایه افتخار و عزت ماست و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته، سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به صورت روان و بی‌دغدغه انجام شود.
انتهای پیام

captcha