۹ آذرماه؛ آغاز انتخابات کانون «مداحان و شعرای آئینی» در همدان
کد خبر: 3758143
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

۹ آذرماه؛ آغاز انتخابات کانون «مداحان و شعرای آئینی» در همدان

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: جمعه، ۹ آذرماه، همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات سراسری کانون مداحان و شعرای آئینی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتخابات کانون «مداحان و شعرای آئینی» 9 آذر ماه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و‌المسلمین داود حیدری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: 120 هیئت مذهبی ثبت شده فعال در شهرستان وجود دارد.
‌حیدری با بیان اینکه 120 مداح خانم و آقا در اسدآباد مشغول به فعالیت هستند افزود: جمعه 9 آذرماه همزمان با سراسر کشور، چهارمین دوره انتخابات سراسری کانون مداحان و شعرای آئینی در شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مداحان و شاعران شهرستان می‌توانند تا 15 آبان ماه اعلام کاندیداتوری کنند گفت: داشتن مدرک حداقل دیپلم، سن کمتر از 60 سال و داشتن مدرک سطح 1 مداحی از شرایط کاندید‌ای این دور از کانون مداحان و شعرای آیئنی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از 70 درصد مداحان و شاعران شهرستان در این دور از انتخابات شرکت کنند گفت: پس از رأی‌گیری و شمارش آرا 7 نفر به مدت 4 سال مدیریت کانون مداحان و شعرا را بر عهده خواهند داشت.
حیدری با بیان اینکه علاقمندان می توانند از یکم آبان ماه لغایت 15 همین ماه از ساعت 8 الی 12 ظهر به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه کنند گفت: 30 آبان ماه زمان آغاز تبلیغات نامزد‌های چهارمین دوره کانون مداحان و شعرای آینی است.
وی اشاره ای به جشنواره در امتداد نور داشت و گفت: این جشنواره با استقبال خوبی در شهرستان مواجه شده است به گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود تا 13 آبان ماه، به عنوان اولین مرحله ثبت نام، بیش از 5 هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کنند.
انتهای پیام

captcha