راه‌اندازی مرکز هوشمند حفظ در مؤسسه رضوان
کد خبر: 3758368
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

راه‌اندازی مرکز هوشمند حفظ در مؤسسه رضوان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مرکز تخصصی هوشمند حفظ قرآن در مؤسسه رضوان تهران راه‌اندازی شد.

حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی رضوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرکز تخصصی هوشمند حفظ قرآن ویژه بانوان و آقایان در این مرکز راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها مجهز به تخته‌های هوشمند است، ادامه داد: به افراد حافظ قرآن مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم تا دکتری با تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه می‌شود، همچنین هرکدام از متقاضیان دوره حفظ به انتخاب خود و براساس شرایطشان می‌توانند دوره‌های حفظ یک، دو، سه و پنج ساله را انتخاب کنند.
محصل عنوان کرد: همچنین به گروه سنی چهار تا هشت سال حفظ جزء 30 قرآن به همراه بیان داستان قرآنی، بازی و کارگاه خلاقیت و استعدادیابی در زمینه توانایی حفظ قرآن انجام می‌شود. گروه سنی هشت تا 15 سال و 15 سال به بالا نیز حفظ قرآن طی طرح‌های سه و پنج ساله را می‌توانند انتخاب کند که در صورت استعدادیابی می‌توانند در دوره حفظ یک و دو ساله نیز شرکت کنند.
وی ادامه داد: تمامی محفوظات جدید در کلاس‌ها انجام می‌شود و برنامه دوره تثبیت در منزل ارائه می‌شود و کلاس‌ها به صورت روزانه یا هفته‌ای دو و یا سه روز تشکیل می‌شود و در کنار آن نیز دوره مفاهیم، ترجمه، تدبر در قرآن، صرف و نحو عربی و مکالمه عربی نیز برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۷۷۶۰۹۷۴۸ تماس بگیرند. همچنین برای نام‌نویسی در این دوره می‌توانند به مؤسسه واقع در خیابان بهارستان، به سمت پل چوبی، چهارراه فخرآباد، خیابان شهید مشکی، پلاک ۸۰ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha