برگزاری جشنواره «خانواده‌های قرآنی» در یاسوج
کد خبر: 3759037
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

برگزاری جشنواره «خانواده‌های قرآنی» در یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی معراج یاسوج از برگزاری جشنواره خانواده‌های قرآنی در این شهر خبر داد.

برگزاری جشنواره«خانواده‌های قرآنی» در یاسوج

محسن رضایی، مدیر مؤسسه قرآنی معراج یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این مؤسسه در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ با حضور 80 نفر قرآن‌آموز و 3 نفر مربی در رده سنی بزرگسال در حال فعالیت است.
وی کلاس‌های حفظ برای کارکنان نیروی انتظامی، روخوانی، روانخوانی و حفظ برای خانواده‌های دادگستری بعد از اربعین، کلاس‌های صوت و لحن روزهای زوج ساعت 16 عصر به بعد و برگزاری 20 محفل انس با قرآن در مدارس دخترانه مقطع دبیرستان را از برنامه‌های در دست اجرا مؤسسه اعلام کرد.
مدیر مؤسسه قرآنی معراج یاسوج مسابقه حفظ 5، 10، 20 جزء و حفظ کل سوره فجر، ترتیل و قرائت سوره، مسابقات اذان و قرائت، برپایی 2 کارگاه سبک زندگی به مدت 2 روز با حضور اساتیدی از تهران و اعطای گواهی پایان دوره را از سایر برنامه‌های پیش رو ذکر کرد.
رضایی برگزاری جشنواره خانواده‌های قرآنی در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، نقاشی و کاریکاتور قرآنی، معانی و داستان‌های قرآنی را از اهم برنامه‌های مؤسسه قرآنی معراج یاسوج دانست و اضافه کرد: تبلیغ در این زمینه بسیار مهم است.
وی عدم حمایت مسئولان و نبود مکان را از مهمترین مشکلات مؤسسه خواند و یادآور شد: مؤسسه در پارکینگ منزل شخصی خودم در حال فعالیت بوده که طبق آئین‌نامه شهرداری این موضوع مشکل خاصی نداشته اما شهرداری 12 میلیون تومان مؤسسه را جریمه کرده است. حتی آیت‌الله ملک‌حسینی نامه به شهرداری زده که چون هیچ مرکز فرهنگی و قرآنی در آن منطقه وجود ندارد از جریمه صرف نظر کنند اما در حال حاضر اقدامی صورت نگرفته است.
انتهای پیام

captcha