پرداخت ۳۰ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان البرزی
کد خبر: 3759130
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

پرداخت ۳۰ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان البرزی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳۰ میلیارد تومان کمک معیشتی به حساب ۲۰ هزار خانوار تحت حمایت واریز شده است.

پرداخت 30 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان البرزی

محمد محمدی‌فرد در گفت وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌معیشت و یارانه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت هم‌زمان و ماهانه واریز می‌شود، اظهارکرد: خانوارهای مددجو علاوه بر مبالغ مستمری ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.
وی با اعلام اینکه مبالغ واریزی کمک‌معیشت و یارانه از اعتبار دولتی تأمین‌شده است افزود: 30 میلیارد تومان به‌حساب 20هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز واریز شد.
محمدی‌فرد با اشاره به مجموع مبالغ کمک‌معیشت و یارانه واریزی به‌حساب خانوارهای مددجو در هفت ماه نخست سال، افزود: خانوارهای یک‌نفره از ابتدای سال تاکنون یک‌میلیون و ۴۴۲ هزارتومان، دونفره دو میلیون و ۵۶۲ هزارتومان، سه‌نفره سه میلیون و ۴۷۲ هزارتومان، چهارنفره چهار میلیون و ۵۳۶ هزارتومان و پنج‌نفره به بالا پنج میلیون و ۲۰۸ هزارتومان دریافت کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به‌ضرورت کمک‌های خیران برای رفع نیازهای مددجویان به‌ویژه در شرایط خاص اقتصادی کشور عنوان کرد: فرزندان خانوارهای ایتام و خانوارهایی که سرپرست‌شان به دلیل ناتوانی جسمی، کهولت سن و بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند افزون بر کمک‌های معمول این نهاد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین نیز مبالغی را به‌صورت ماهانه از محل واریزی حامیان دریافت می‌کنند.
این مسئول یادآور شد: هم‌اکنون در استان البرز ۳۵ هزار مددجو حمایت کمیته امداد هستند که در حدود نیمی از آن‌ها در شهرستان کرج و سایر خانوارها در شهرستان‌های فردیس، اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان ساکن هستند.
انتهای پیام

captcha