خدمت صادقانه به مردم، افتخار نيروی انتظامی و ناحيه مقاومت بسيج است
کد خبر: 3759749
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

خدمت صادقانه به مردم، افتخار نيروی انتظامی و ناحيه مقاومت بسيج است

گروه اجتماعی - فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان نرماشير گفت: افتخار بزرگ نيروی انتظامی و ناحيه مقاومت بسيج همكاري‌هاي مشترك و خدمت صادقانه به مردم زير پرچم ولايت است.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ احمد برجي،فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان نرماشير امروز چهارشنبه، 9 آبان در ديدار با فرمانده انتظامي شهرستان نرماشير گفت: نیروی انتظامی عليرغم تنوع و گستردگي ماموريت ها در سايه ولايت و با تكيه بر توانمندي، احساس مسئوليت و تلاش هاي شبانه روزي توانسته است كارنامه درخشاني در برقراري امنيت پايدار در جامعه و در اين شهرستان رقم بزند.

وی فزود: با لطف الهي و با تلاش شبانه روزي پليس و همکاری و تعامل تنگاتنگ با ناحيه مقاومت بسيج هيچ گونه مشکل امنيتي در شهرستان وجود ندارد که این امنیت پایدار نشان دهنده همدلی نیروهای نظامی و انتظامی و مشارکت مردم و سایر نهادها در برقراری امنیت می باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان نرماشير نيز گفت: تعامل بسيار خوب بين نيروي انتظامي و ناحيه مقاومت بسيج به ويژه در مناسبت هاي خاص ملي و مذهبي جاي تشكر و قدرداني دارد.

 يوسف‌آبادي اظهار کرد: نيروي انتظامي و ناحيه مقاومت بسيج از هم جدا نيستند و ماموريت هاي هر دو نهاد تكميل كننده يكديگر در راستاي ارتقاء امنيت پايدار خواهد بود.

captcha