13 آبان؛ برگی از تاریخ مبارزات ملت ایران با استکبار
کد خبر: 3760443
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

13 آبان؛ برگی از تاریخ مبارزات ملت ایران با استکبار

گروه سیاسی- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز گفت: 13 آبان برگی از تاریخ مبارزات ملت ایران با استکبار است و هرکز از حافظه تاریخ سیاسی جهان پاک نمی‌شود.

 

13 آبان؛ برگی از تاریخ مبارزات ملت ایران با استکبارمرتضی هاشمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: امروز با گذشت 40 سال داغ بزرگ بر دل استکبار سنگینی می‌کند و این موضوع را می‌توان از رفتار رئیس جمهور آمریکا فهمید.
وی با تاکید بر اینکه، 13 آبان که در تاریخ سیاسی جهان تا ابد ثبت خواهد شد، افزود: ناآگاهی مسئولان آمریکایی از ملت ایران سبب شده تا روش‌های غلط مانند جنگ روانی را علیه ملت ایران تکرار کنند که به نتیجه نخواهند رسید.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز ادامه داد: مردم انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی پیرو نهضت حسینی بوده و این نهضت اثبات کرد که خون بر شمشیر پیروز است.
این مسئول گفت: امروز سیاست‌های ظالمانه آمریکا سبب تنفرجهانی شده و امروز بیداری اسلامی در درون خاک آمریکا ریشه دوانده است.
هاشمی اضافه کرد: تحریم برای ملتی که خود دارای بالاترین نبوغ تاریخ بشریت است خنده‌دار و مضحک است.
وی تصریح کرد: تفکر و دانش ملت انقلابی ایران و زعامت ولی فقیه سبب شده تا ترامپ دچار آشفتگی و پریدگی خواب شود .
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های البرز به برنامه‌های بسیج دانشجویی البرز به مناسبت یوم الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: برگزاری مناظره، تریبون آزاد، کرسی آزاد اندیشی و تئاترهای خیابانی از جمله این برنامه‌ها است.
وی ادامه داد: همچنین دانشجویان بسیجی با حضور در راهپیمایی با شکوه 13 آبان حماسه خلق می‌کنند ضمن آنکه خدمات پزشکی در این روز به بیماران رایگان ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha