پیروی از اقتصاد مقاومتی، تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند
کد خبر: 3760553
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

پیروی از اقتصاد مقاومتی، تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه زاهدان گفت: پیروی از اصول اقتصاد مقاومتی، به‌راحتی تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن را بی‌اثر می‌سازد و باید در آینده، بیش از پیش بر مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی تأکید داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، 11 آبان‌ماه، گفت: دولت امریکا جمهوری اسلامی را به اعمال تحریم‌ها و محاصره اقتصادی تهدید می‌کند، در حالی که تحریم‌ها مسئله جدیدی نیست و سال‌هاست که از همین حربه برای اعمال فشار بر کشورهای مستقل استفاده می‌کنند.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی، چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در طول چهل سال عمر انقلاب تا کنون همه دشمنی‌های امریکا را مهار کرده و با مدیریت صحیح، نگذاشته دشمنی‌های استکبار، انقلاب را از پیشرفت بازدارد.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: پیروی از اصول اقتصاد مقاومتی، به‌راحتی تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن را بی اثر می‌سازد و باید در آینده، بیش از پیش بر مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی تأکید داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به نزدیکی 13 آبان، بیان کرد: یوم الله 13 آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده، یکی از جلوه‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که در آن سه مساله مهم تبعید امام خمینی(ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی مطرح است.
آیت‌الله سلیمانی افزود: دشمن با شهادت نونهالان و دانش‌آموزان می‌خواست زهر چشمی از مردم بگیرد و روحیه شهادت را در آنان تضعیف کند، ولی دانشجویان پیرو خط امام (ره) با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توانستند توطئه‌های آنان را خنثی کنند.
وی از دستگاه‌هایی که در ایام اربعین خدمتگزار زوار بودند، قدردانی کرد و ادامه داد: پیام اربعین، پیام قیام کربلاست که در همه زمان‌ها زنده است و باید آن را نشر داد.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: شهدای دشت نینوا، برای زنده نگه داشتن اسلام، سنت رسول الله(ص) و امر به معروف و نهی از منکر، از جان خود مایه گذاشتند و امروز وظیفه ما است که پیام عاشورا را زنده نگه داریم.

انتهای پیام

captcha