برگزاری مسابقات «قرآن و عترت رسانه ملی» در یزد
کد خبر: 3760618
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

برگزاری مسابقات «قرآن و عترت رسانه ملی» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی - دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در استان یزد از برگزاری این مسابقات در صداوسیمای مرکز یزد خبر داد و گفت: همکاران می‌توانند تا ۱۵ آبان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات «قرآن و عترت رسانه ملی» در یزد

علیرضا فلاح زاده، دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: ثبت‌ نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی از اول آبان‌ماه ۹۷ آغاز و تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت که همکاران صدا و سیما و خانواده‌های محترمشان می‌توانند با مراجعه به پرونده شخصی هر کارمندی اقدام به ثبت‌نام کنند.
وی افزود: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در گروه‌های برادران، خواهران، نوجوانان و خردسالان و در بخش‌های کتبی، شفاهی و مسابقات جمعی ویژه کارکنان شاغل و بازنشسته برگزار می‌شود.
فلاح‌‌زاده با توجه به استقبال خوب و در خور استان دارالعباده‌ بین کارکنان صدا و سیمای یزد گفت: مرحله اول این مسابقات در رشته‌های حفظ سه جزء و یک جزء ویژه افراد بالای 15 سال، حفظ یک جزء ویژه نوجوانان 7 تا 15 سال، مسابقه کتبی با محوریت تفسیر و ترجمه جزء سی قرآن ویژه بزرگسالان، قرائت قرآن کریم ویژه برادران، ترتیل خوانی ویژه برادران و خواهران، روخوانی و روان خوانی و بخش‌های جنبی از جمله پژوهش قرآنی، تذهیب، فضای مجازی و فیلم کوتاه برگزار می شود که این امکان برای جذاب شدن مناسبت های قرآنی این دو بخش نیز به آن اضافه شد.
دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در استان یزد افزود: قرار است مرحله اول این مسابقات در استان یزد برگزار شود و طبق تصمیم مدیریت تهران، مراکز صدا و سیما به ۵ منطقه تقسیم شدند که مرکز یزد با مرکز قم، قزوین، البرز، اراک و سمنان به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان این منطقه در مرحله نهایی در آذرماه به رقابت می پردازند.

انتهای پیام

captcha