تبدیل شعار مرگ بر آمریكا به شعورى ضد آمریكایى در سراسر جهان
کد خبر: 3760676
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

تبدیل شعار مرگ بر آمریكا به شعورى ضد آمریكایى در سراسر جهان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار به‌مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایات آمریكا و استمرار آن تا ۱۳ آبان امسال كه از سوى رئیس‌جمهور این كشور دور جدید تحریم‏‌هاى نفتى اعمال شد، سبب شده تا شعار مرگ بر آمریكا به شعورى ضد آمریكایى نه در ایران بلكه سراسر جهان تبدیل شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار در استان کردستان به‌مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان، بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:
«وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِکَ لآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ»(سوره ابراهیم/ آیه 5)
مقام معظم رهبری‏(مدظله‏‌العالی): كار حسینی امروز؛ ایستادگى در مقابل تمام دنیاى پوشالى استكبار است‏‏.
مردم مسلمان و مؤمن ایران اسلامی به یقین می‌دانند تا زمانى كه جدال دو جبهه حق و باطل ادامه داشته باشد، تا زمانى كه شیطان براى گمراه‏‌سازى بشر تلاش كند، تا زمانى كه آمریكا با خوى برترى‏‌طلبى براى رهبرى دنیا تلاش كند، انسان‏‌ها و ملت‏‌ها راهى جز دفاع از حق، مقابله با شیطان و ایستادگى در برابر آمریكا ندارند.
آمریکا منفورترین کشور و رئیس‌جمهور آمریکا منفورترین فرد در میان جهانیان است.
پیوند روز دانش‌آموز با روز ملى مبارزه با استكبار جهانى سبب پیشتازى جوان‌گرایى در عرصه آمریكا‌ستیزى و استكبار‌ستیزى شده است. جنایات آمریكا و استمرار آن تا ۱۳ آبان امسال كه از سوى رئیس‌جمهور این كشور دور جدید تحریم‏‌هاى نفتى اعمال شد، سبب شده تا شعار مرگ بر آمریكا به شعورى ضد آمریكایى نه در ایران بلكه سراسر جهان تبدیل شود.
اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان بیجار ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مردم مؤمن و انقلابی شهرستان بیجار را به حضور پر شور در راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان دعوت می‌کنند؛ 13 آبان امسال را در حالی برگزار می‌کنیم تا طومار قارون‌های منطقه و جلادان رژیم صهیونیستی برچیده و قدس شریف از عناصر پلید مستکبران عالم رها شود.‌
مدیریت حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار».
حکمت حکیمی‌فر
انتهای پیام

captcha