۱۳ آبان امسال؛ آزمون مقاومت ملت ایران در برابر استکبار
کد خبر: 3760686
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

۱۳ آبان امسال؛ آزمون مقاومت ملت ایران در برابر استکبار

گروه سیاسی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: ۱۳ آبان امسال آزمون مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر ظلم و استکبار بوده که امسال هم همانند سال‌های گذشته بار دیگر مردم از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

13 آبان امسال؛ آزمون مقاومت ملت ایران در برابر استکبار

حجت الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در ماه‌های گذشته با فضاسازی و ناامید کردن مردم از آینده، سعی بر برهم زدن نظم و انسجام در جامعه و تضعیف حرکت عظیم مردم در روز 13 آبان داشته‌اند، بنابراین همه ما وظیفه داریم تا با حضور در این راهپیمایی بزرگ بار دیگر وحدت و انسجام خود را به جهانیان نشان دهیم.
وی ادامه داد: با توجه به روایات موجود در خصوص لزوم ایستادگی در برابر ظلم و ستم، این در حالیست که در جامعه اسلامی برای ادامه پویایی و تداوم راه باید مقابل استکبار ایستاد در این راستا 13 آبان سال جاری آزمون مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر ظلم و استکبار است که این ملت همانند سال‌های گذشته از این آزمون سربلند بیرون می‌آیند.
هدایتی با تاکید بر لزوم حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی 13 آبان، یادآور شد: امسال هم با حضور پر شور مردم در صحنه باردیگر توطئه دشمنان نقش برآب خواهد شد و آنان راه به جایی نخواهند برد.
وی عنوان کرد: 13 آبان یادآور سالروز تبعید حضرت امام راحل، سالروز شهادت تعدادی از دانش‌آموزان در مقابله با رژیم شاهنشاهی، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی بود و این مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان خاطره شهدای دانش آموزرا در یادها زنده می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد:روحانیون، ائمه جماعات و هیئت‌های مذهبی این شهرستان همانند سایر نقاط کشور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت خواهندکرد.
به گزارش ایکنا راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال در بجنورد،ساعت 9:30 دقیقه همزمان با سراسر کشور با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل آغاز خواهد شد.
انتهای پیام.

captcha