برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در ۴۰ نقطه خراسان‌شمالی
کد خبر: 3760744
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در ۴۰ نقطه خراسان‌شمالی

گروه سیاسی - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است راهپیمایی این یوم‌الله با حضور مردم و مسئولان در بیش از ۴۰ نقطه استان برپا خواهد شد.

برپایی راهپیمایی 13 آبان در ۴۰ نقطه خراسان‌شمالی

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: راهپیمایی 13 آبان با حضور مردم و مسئولان در بیش از۴۰ نقطه شهری، روستایی دهستان و مراکز بخش‌ها برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مراسم محوری مرکز استان از محل میدان شهید ساعت 9:30 صبح آغازشده و تا بلوار مصلی این راهپیمایی ادامه داشته و در نهایت با آتش زدن آدمک استکبار و قرائت قطعنامه این مراسم به پایان می رسد.
سالاری بیان کرد: سخنرانی روز 13 آبان برعهده حسین شیخ‌الاسلام، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی است.
وی با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان، یادآور شد: با توجه به اینکه مردم ولایت مدار خراسان‌شمالی همواره در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضور پررنگی داشته اند، فردا این مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان سران استکبار خواهند زد.
سالاری عنوان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا از روز گذشته تحریم‌هایی که به‌ظاهر رفع شده بود را بازگرداند بنابراین حضور مردم در ۱۳آبان پاسخی به یاوه‌گویی‌ها جهان استکبار است.
انتهای پیام.

captcha