توقف فعالیت واحدهای تولیدی خراسان‌شمالی به نفع بانک‌ها نیست
کد خبر: 3760799
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

توقف فعالیت واحدهای تولیدی خراسان‌شمالی به نفع بانک‌ها نیست

گروه اقتصادی - استاندار خراسان‌شمالی در هفدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: توقف فعالیت واحدهای تولیدی به نفع فضای کسب و کار و بانک‌ها نیست و مشکل مضاعفی بر مشکلات استان اضافه می‌کند.

توقف فعالیت واحدهای تولیدی خراسان‌شمالی به نفع بانک‌ها نیست

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا خباز، استاندار خراسان‌شمالی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: همه تلاش و حمایت‌های ما از واحدهای تولیدی باید به گونه ای باشد که سرمایه‌گذار خود ادامه فعالیت داشته باشد تا با تملک واحد تولیدی توسط بانک موجب ایجاد مشکلات فراوان و نوعی بار اضافی بر دوش دولت نباشد وهمچنین بر پایبندی سرمایه‌گذار به تعهدات بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی نیز تاکید دارم.
وی ادامه داد: مطالبات پیمانکاران از دستگاه‌های اجرایی با مصوبه جدید مجلس از طریق تهاتر قابل پرداخت شده و تاکید بنده بهره‌مندی حداکثری پیمانکاران از این ظرفیت قانونی است.
خباز افزود: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید اطلاعات دقیق و کاملی از متقاضیان همراه با نظرات کارشناسی بانک یا دستگاه مربوط داشته باشد تا روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی تسریع شود.
بر اساس این گزارش، بررسی مشکلات بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی چهار واحد تولیدی در بخش صنعت و چهار واحد تولیدی در بخش کشاورزی و دامپروری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام.

captcha