پیام نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به مناسبت گراميداشت 13 آبان
کد خبر: 3760986
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

پیام نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به مناسبت گراميداشت 13 آبان

گروه سیاسی- آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت گراميداشت يوم الله 13 آبان پیامی صادر کرد.

پیام نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به مناسبت گراميداشت 13 آبان

به گزارش ایکنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد به مناسبت گراميداشت يوم الله 13 آبان پیامی صادر کرد.
وی در این پیام آورده است: امروز روز مبارزه با استکبار جهانی معنا و مفهوم دیگری دارد؛ امروز، ایران اسلامی پیشتاز ملت هایی است که بر زورگویی های جهانی «نه» می گویند و نمی خواهند زیربار ظلم بروند، ایران اسلامی با قوّت تمام در برابر استکبار جهانی به سردمداری آمریکا ایستاده و نه تنها در برابر ظلمش قد خم نمی کند بلکه خاری در چشمان تنگ نظر سیاستمداران آن شده است.
امروزه نبرد ایران اسلامی با آمریکا مصداق بارز حق در برابر باطل و اسلام در برابر کفر است، آمریکا آخرین برگش را که تحریم‌ها است بر زمین زده و ان‌شاء‌الله مردم مقاوم ما در برابر تحریم های ناحق او ایستادگی کرده و مانند گذشته به پیروزی خواهند رسید که این پیروزی ان شاء الله پیروزی نهایی خواهد بود.
مردم عزیز و شریف ایران علی رغم تنگناهای اقتصادی موجود بار دیگر ثابت خواهند نمود که خون کربلائیان در رگهایشان موج می زند و حاضر نیستند سر تعظیم در برابر ستمگران فرود آورند. «هیهات من الذله»؛ این شعاریست که برای همیشه تاریخ ورد زبان حق جویان است و این شمشیری است که با آن می توان در برابر ظالمان ایستاد و آنان را شکست داد.
هنوز خاک کربلا با خون اصحاب حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)سرخپوش است و سیدالشهداء‌(ع) است که فریاد بر می‌آورد «ما هرگز زیر بار جور نمی رویم و تا آخر می ایستیم» روز سیزده آبان امسال هم مردم عزیز استان همپای دیگر هموطنانمان شعار «مرگ بر آمریکا» را کوبنده تر سر می دهند و همراه با رهبرشان ندا می دهند ما تا زنده ایم با آمریکا سازش نخواهیم کرد.
انتظار می‌رود مردم عزیز خصوصاً فرهنگیان و دانش آموزان استان و کشور در مراسم 13 آبان امسال هم به مانند سالهای قبل حضور پرشور داشته و بار دیگر با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با آرمان‌های امام خمینی‌(رحمته الله علیه) بیعت نمایند.

انتهای پیام

captcha