۴ پیشنهاد استاندار ایلام برای اربعین سال آینده
کد خبر: 3761020
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

۴ پیشنهاد استاندار ایلام برای اربعین سال آینده

گروه اجتماعی ـ استاندار ایلام ۴ پیشنهاد را برای اربعین سال آینده ارائه کرد که کاروانی شدن زیارت اربعین تا تدوین طرح جامع پایانه مرزی از جمله آنهاست.

4 پیشنهاد استاندار ایلام برای اربعین سال آینده
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام در نشست اقتصاد مقاومتی استان ایلام با قدردانی از مردم و مسئولان به خاطر سختکوشی در میزبانی از زائران عتبات، اظهار کرد: این کار، کار بسیار بزرگی بود و مسائل مختلفی را با خود داشت و اگر کلیت کار را مشاهده کنیم در مجموع نتایج خوب تلاش همه را می‌بینیم.
وی با بیان اینکه 67 درصد زائران امسال مرز مهران را برای تردد انتخاب کردند، تصریح کرد: امسال نگرانی ما در مورد جاده‌ها و زائران فاقد مدارک لازم بسیار کمتر بود، اما در بحث ارز و کاپیتاژ و طوفان مشکلاتی برای ما پیش آمد که تمام مشکلات امسال در نشست استاد اربعین بررسی و احصاء خواهد شد.
استاندار ایلام گفت: مشکلات امسال در مرز مهران ما را به پیشنهاداتی از جمله کاروانی شدن زیارت اربعین، ایجاد گذرشرقی برای پایانه اربعین، تدوین طرح جامع پایانه‌ی مرزی و بررسی و نشست با موکب‌داران برای احصاء مشکلات آنها رسانده است که به زودی در نشست ستاد اربعین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سلیمانی در ادامه با اشاره به ایام بسته شدن بودجه، از مدیران خواست با رایزنی حضوری در وزارت‌خانه‌های متبوع، ردیف بودجه‌های خود را بالا ببرند.
انتهای پیام
captcha