جانباز 70 درصد همدانی به شهادت رسید
کد خبر: 3762259
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

جانباز 70 درصد همدانی به شهادت رسید

گروه اجتماعی - رئیس بنیاد شهید همدان خبر داد: سید حسین حسینی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس و برادر شهید سید محمد حسینی شب گذشته بر اثر جراحات جانبازی به دوستان شهیدش پیوست.

سید حسین حسینی جانباز 70 درصد دفاع مقدس به شهادت رسید

مجید صفدریان رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان در گفت وگو با ایکنا از همدان از به شهادت رسیدن یک جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس خبر داد.

وی افزود: سید حسین حسینی متولد 1342 دارای دو فرزند، یک دختر و پسر که در منطقه پاوه بر اثر انفجار مین در تاریخ 26 فروردین ماه 1363 پای راستش  را از دست داد و از ناحیه پای چپ، صورت و چشم ها دچار آسیب دیدگی شد.

صفدریان با بیان اینکه این رزمنده بعنوان بسیجی در جبهه حاضر شده بود بیان کرد: این جانباز 70 درصد شب گذشته بر اثر جراحات مجروحیت، پس از 3یا 4 روز بستری بودن در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه برادر این جانباز بزرگوار نیز در دوران انقلاب اسلامی به شهادت رسیده است گفت: سید محمد حسینی متولد 1238 در بهمن ماه 1357 در همدان به شهادت رسید.

رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان یاد آور شد: مراسم تشییع این شهید بزرگوار فردا پس از نماز جمعه از حسینیه امام خمینی(ره) بر روی دستان مردم شهید پرور همدان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سید حسین حسینی از پرسنل بنیاد شهید همدان بوده است تاکید کرد: مراسم ختم نیز شنبه 19 آبان ماه از ساعت 14:30 الی 16:30 در مسجد مهدیه همدان برگزار می شود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی وطنی همدانی مداح اهلبیت ع از ورامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۶
0
0
در داغ کس از لاله شکیباتر نیست ــــــــــ هیچ آینه از عشق فریباتر نیست
وقتی به شهادت برسی می بینی ــــــــــ پایانی از این مرحله زیباتر نیست
captcha