برگزاری مسابقات قرآنی «یادواره ثمینه باقری سلیمی» در ساری
کد خبر: 3762809
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

برگزاری مسابقات قرآنی «یادواره ثمینه باقری سلیمی» در ساری

گروه فعالیت‌های قرآنی - بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی «یادواره ثمینه باقری سلیمی» روز‌های ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه در دبیرستان عترت ناحیه یک ساری برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآنی «یادواره ثمینه باقری سلیمی» در ساری

 

سیده فاطمه غنیزاده دبیر برگزاری بیست ودومین دوره مسابقات قرآنی «یادواره ثمینه باقری سلیمی»  در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران  گفت: هدف از اجرای این مسابقه قرآنی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی بین دانش آموزان و شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی و تاثیر شگرف آن در زندگی روزمره آن‌هاست.

وی با بیان اینکه هر ساله به‌مناسبت یادبود مرحوم ثمینه باقری که خود قاری قرآن بود این مسابقات برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه با استقبال چشمگیر دانش‌آموزان مواجه شده است.

غنیزاده‌ تصریح کرد: بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی «یادواره ثمینه باقری سلیمی» روزهای‌ 22 و 23 آبان‌ماه در دبیرستان عترت ناحیه یک ساری برگزار می‌شود که در پایان از نفرات برتر این مسابقات تجلیل می‌شود.

به گزارش ایکنا از مازندران چه زیبا است که همگی این اقدام زیبای فرهنگی بانوی قرآنی غنی‌زاده را که 22 سال تداوم پیدا کرده است، الگویی برای دیگر مدارس قرار دهیم تا با چنین اقدامات خودجوش و مستمر در ترویج فرهنگ قرآن گامی موثر برداریم.

 

انتهای پیام

captcha